درخواست جلسه اعضای هیأت مدیره استقلال از نکونام

اعضای هیئت مدیره استقلال از سرمربی این تیم خواسته‌اند در جلسه‌ای مشترک حضور پیدا کند

به گزارش دبل استار، مشکلات مالی استقلال بحثی تکراری و خسته کننده برای اهالی فوتبال محسوب می‌شود. مدیران باشگاه با توجه به بدهی‌های انباشته و سرسام آوری که از گذشته برای آنها باقی مانده، توان پرداخت مبالغ قراردادهای نفرات کنونی را ندارند. جالب اینکه استقلالی‌ها از سال گذشته نیز مبالغ نسبتا زیادی را طلبکار هستند و همین مسئله مشکلات عجیبی را در اردوی آبی پوشان به وجود آورده است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در روزهای تعطیلی بازی‌های تیمش در لیگ برتر در سکوت کامل تمرینات را ادامه می‌دهد، اما مشخصا مشکلات مالی باشگاه پرطرفدار پایتخت موضوعی نیست که بشود آن را پنهان کرد. خصوصا حالا که بازیکنان در یک استوری مشترک به این مشکلات پرداختند و خواهان رفع آن توسط مدیران باشگاه شده‌اند.

در چنین شرایطی نکونام بیشتر از همه‌ی استقلالی‌ها از وضع موجود ناراضی است و گلایه دارد. او که بر سر مسائل مربوط به جذب بازیکنان هم از مدیران باشگاه دلخور بود، مدت‌ها است جلسه‌ای با مدیران باشگاه نداشته است. از این رو اعضای هیئت مدیره استقلال علاقه مند به برگزاری نشست مشترک با سرمربی تیم هستند.

نکونام هرگز با اعضای هیئت مدیره استقلال جلسه‌ای نداشته و فقط چند بار با علی خطیر به صورت حضوری ملاقات کرده است. حالا اعضای هیئت مدیره استقلال برای توضیح شرایط موجود و گرفتن راهکارهای سرمربی در این خصوص از وی دعوت کرده‌اند تا به زودی در جلسه‌ای شرکت کند.

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخواست جلسه با نکونام را به صورت شفاهی مطرح کرده اما این دعوت هنوز رسما به سرمربی استقلال ابلاغ نشده است. باید دید در شرایط موجود آیا نکونام حاضر خواهد بود در جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه برای کاهش کدورت‌ها و آگاهی از شرایط مالی باشگاه شرکت کند یا اینکه شکاف موجود میان مدیریت و کادرفنی استقلال همچنان پابرجا خواهد ماند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10923

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها