بزرگترین حسرت ورزشی نکونام

۱۰ مهر ۱۳۹۲ سالروز بازی استقلال و اف سی سئول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ است.شبی که بزرگترین حسرت نکونام رقم خورد.

به گزارش دبل استار، یکی از حسرت وار ترین بازی های استقلال در ده سال اخیر، بی شک جدال برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ در ورزشگاه آزادی است. جایی که آبی ها با ترکیبی پرستاره آماده رسیدن به پنجمین فینال و حتی سومین ستاره آسیایی بودند اما به سد محکم کره ای برخورد کردند.

استقلال در آن فصل از گروه سختی که تیم های الهلال،العین و الریان در آن حضور داشتند به عنوان سرگروه صعود کرد و در مرحله یک هشتم از سد الشباب امارات گذشت.

شاگردان قلعه نویی در یک چهارم نهایی بوریرام تایلند را در مجموع سه بر یک شکست دادند و راهی نیمه نهایی شدند.

در بازی رفت نیمه نهایی در سئول نیز آبی ها علی رغم یک جدال پایاپای مقابل اف سی سئول دو گل دریافت کردند و دست خالی به تهران برگشتند.

در حالی که آبی ها با غایب های مهمی از جمله جواد نکونام  و آندو تیموریان به مصاف نماینده قدرتمند کره رفتند، موقعیت های زیادی را یکی پس از دیگری در هر دونیمه از دست دادند و نهایتا با تساوی دو بر دو برابر این تیم متوقف شدند و در مجموع چهار بر دو شکست خوردند.

سرمربی استقلال نقش زیادی در موفقیت های آن تیم داشت اما نهایتا نتوانست به رویای بزرگ خود یعنی قهرمانی آسیا با تیم محبوبش برسد.

کسی چه می‌داند، شاید او حالا و پس از ده سال این رویا را دوباره در سر خود پرورانده است. این بار اما در موقعیتی متفاوت تر و به عنوان نفر شماره یک نیمکت استقلال.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11139

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها