هفته پانزدهم لیگ بیست‌وسوم؛

تغییرات احتمالی استقلال مقابل پیکان

کادر فنی استقلال تهران در هفته پایانی نیم فصل اول به دلیل محرومیت یکی از بازیکنان دست به تغییرات خواهد زد.

به گزارش دبل استار، در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیست‌وسوم کادر فنی باز هم با مصدومیت و محرومیت بازیکنان خود روبه‌رو است و این موضوع باعث می‌شود تا سرمربی آبی‌های پایتخت باز هم دست به تغییرات بزند.

سید ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال در دیدار هفته چهاردهم این تیم مقابل گل گهر سیرجان با دریافت کارت زرد (۴ کارته) شد و دیدار امروز تیمش مقابل پیکان را از دست داد. این موضوع باعث خواهد شد تا جعفر سلمانی در این دیدار جانشین او شود.

ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند هم که مصدومان آبی پوشان بودند در تمرینات گروهی حضور داشتند. این دو مدافع استقلال با توجه به شرایط و مصدومیتی که دارند بعید به نظر می‌رسد کادر فنی آبی‌های پایتخت از آنها در ترکیب خود استفاده کنند. سلیمی و مرادمند پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت از شروع نیم فصل دوم می‌توانند استقلال را همراهی کنند.

با توجه به شرایط شاگردان نکونام، استقلال بازی را با ترکیب احتمالی زیر آغاز خواهد کرد:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان امروز ۹ (دی‌ماه) در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13281

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها