برتری نکو مقابل پرسپولیس در ۳ تقابل اخیر

جواد نکونام در تقابل‌های اخیرش مقابل پرسپولیس به برد رسیده است.

به گزارش دبل استار، دیدار دربی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس پنجشنبه عصر در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

این دیدار از دیدارهای معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان می باشد که بخاطر حضور تیم رقیب در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد تا پرسپولیس در طول بازی‌های لیگ قهرمانان هر چند روز به مانند دیگر رقبایش در آسیا بازی نکند تا از گروه خود در آسیا صعود کند تا در نهایت هم با شکست پرسپولیس مقابل الدحیل در دور گروهی حذف شدند و دربی هم به تاریخی که آن‌ها دوست داشتند، برگزار شود.

جواد نکونام بعنوان سرمربی استقلال برای اولین در دربی بر روی نیمکت به مصاف پرسپولیس می رود، اما او بارها با تیم های دیگر به مصاف پرسپولیس رفته است که در ۳ دیدار اخیر برتری با نکونام بوده است.

جواد نکونام در ۳ دیدار اخیری که مقابل پرسپولیس انجام داده با تیم فولاد خوزستان بوده که به مصاف پرسپولیس رفته که در این ۳ دیدار شاگردان نکونام ۲ بار به برتری رسیده و ۱ تساوی بدست آورده است. در ۳ دیدار آنها ۲ گل زده و در هر ۳ دیدار بدون دریافت هیچ گلی اجازه گلزنی به تیم پرسپولیس نداده است.

در این ۳ دیدار دو دیدار در بازی‌های فصل قبل بود که بازی دور رفت در تهران با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی دور برگشت فولاد با گل زیبای روبرتو تورس که خرید جدید فولاد خوزستان نیز بود با همین گل به پایان رسید تا نکونام بعد از برد در ۱۸ اسفند در سوپرجام که به قهرمانی رسید در لیگ هم با کلین شیت و یک برد و یک تساوی بهترین نتیجه را مقابل پرسپولیس بگیرد.

نکونام یک سرمربی باتجربه و بابرنامه در فوتبال ایران شناخته می شود و بخوبی از نقاط ضعفی که تیم‌های روبرویش دارند به آنها ضربه می زند و بنظر او دوست دارد رکورد شکست ناپذیر بودن خود مقابل به عدد چهار این بار با استقلال برساند که اگر با استقلال هم موفق شود به اولین برد خود در دربی برسد بیشتر از همیشه در قلب هواداران استقلال جای خواهد گرفت.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12889

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها