استقلال و آشفتگی تمام نشدنی

شاید بردن نام مظلوم برای استقلال دیگر به واژه ای تکراری برای آبی ها و هواداران این تیم تبدیل شده باشد

به گزارش دبل استار، شاید بردن نام مظلوم برای استقلال دیگر به واژه ای تکراری برای آبی ها و هواداران این تیم تبدیل شده باشد، آبی ها سال هاست که در تبعیض و نابرابری به سر می برند و این اتفاق بر هیچ کس پوشیده نیست.

مدیریت ناکارآمد

بدون شک یک تیم را در جنبه اول مدیریت صحیح است که به نوار موفقیت می رساند و رسیدن تیم به آرامش را مدیریت فراهم می کند اتفاقی که برای استقلال سال هاست رخ نداده است.

در سال های اخیر مدیریت استقلال هیچ گاه برای رسیدن تیم به جایگاه های بالا و نداشتن مشکل تلاش نکرده است، آبی‌ها اگر می‌خواهند به جایگاه به جایگاه واقعی خود برسند باید از مدیریت شروع کنند.

اتفاقاتی که در این فصل برای استقلال رخ داد بدون شک سرچشمه همه آنها مدیریت غلط باشگاه و شخص آقای خطیر بود آقای خطیر در ابتدا به جای اینکه با سرمربی تیم هماهنگ شود و تیم را با آرامش برساند جبهه تندی علیه سرمربی گرفت و همین اتفاق باعث دور شدن آبی‌ها از موفقیت خواهد شد.
اگر مدیریت باشگاه و کادر فنی با تعامل و همکاری کار خود را پیش می بردند و اتفاقات اول فصل و آمد و رفت های بازیکنانی که مد نظر سرمربی نبودند پیش نمی آمدند بدون شک استقلال حالا وضعیت بسیار مطلوب تری را تجربه می کرد.

نبود بازیکن

یکی از مشکلات مهمی که استقلال در اول فصل تا حالا با آن مواجه شده است بازیکنان جدا شده و بازیکنانی از که به این تیم اضافه نشدند تا دست نکونام از همیشه خالی تر باشد.

در ابتدای فصل آبی‌ها بازیکنانی مانند قائدی رمضانی و چند بازیکن و چند بازیکن خوب دیگر را از دست دادند و بازیکنانی که قرار بود به این تیم اضافه شوند به دلایل واهی به این تیم اضافه نشدند تا نکونام نتواند به خوبی تیم را هدایت کند.

در فصل کنونی دست نکونام بسیار خالی است و اگر در برخی از پست ها بازیکنی مصدوم و یا به هر دلیلی محروم شود بدون شک کادر فنی در آن پست با چالش جدی مواجه خواهد شد.

مشکلات مالی و اعتصاب

بدون شک بازیکنان استقلال چندین ماه است که با نگرفتن طلب خود کنار آمدند و سرانجام مشکلات مالی به حدی اذیت کرده است که ناچار به تعطیل کردن تمرینات شده اند.

در حالی که بسیاری از تیم‌ها مانند تیم رقیب و تیم‌های صنعتی طلب فصل قبل بازیکنان خود را تسویه کردند مقداری از پیش پرداخت این فصل را نیز به بازیکنان دادند همین اتفاق باعث آرامش روانی بازیکن و بالا رفتن کیفیت کار آنها می شود.

بازیکنان استقلال از مدیریت باشگاه توقع داشتند که مانند دیگر تیم‌ها از آنها حمایت کنند و مشکلات مالی آنها را برطرف کنند اتفاقی که رخ نداد و بازیکنان را ناچار به اعتصاب و تعطیل کردن تمرینات کرد.

در حالی تعطیلی تمرینات استقلال به پنجمین روز خود می‌رسد که این تیم هفته آینده در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باید دیداری مهم و حیاتی را برگزار کند بدون شک مدیریت باشگاه باید مشکل تیم را حل کند تا بازیکنان با آرامش کامل خود را آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر کنند.

هرچند که هواداران استقلال در چند سال اخیر به این وضعیت عادت کرده اند و تبعیض‌ها را می‌دانند و علت آنها را نیز به خوبی درک کردند اما انتظار می‌رود که عدالت به فوتبال ایران برگردد همه تیم‌ها به یک چشم دیده شوند.

بدون شک رقابتی که برنده آن در مستطیل سبز مشخص شود بسیار بهتر از رقابتی است که در بیرون از زمین نتیجه آن مشخص شود و همه عوامل برای موفقیت تیمی خاص تلاش کنند.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11014

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها