نکونام و خطیر؛ صلحی که برقرار نشد

اختلاف نظر مدیرعامل و سرمربی استقلال دیگر بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش دبل استار، علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین اضافه شدن نکونام به عنوان سرمربی به نظر می‌رسید مدیریت و کادر فنی استقلال رابطه بهتری از دوره‌های قبل با هم داشته باشند

این اتفاق رخ نداد و علی خطیر موفق نشد خواسته‌های نکونام را به شکل مطلوب برآورده کند

خطیر نتوانست بازیکنان مد نظر نکونام را جذب کند.

یکی از بازیکنان مد نظر بازیکنان مد نظر نکونام منتظر محمد بود که نکونام روی پیوستن او به تیم حساب ویژه‌ای باز کرده بود و به جذب آن تاکید داشت.

بازیکن عراقی مد نظر نکونام به تیم اضافه نشد تا رابطه سرمربی و مدیریت باشگاه که به نظر می‌رسید با اضافه شدن این بازیکن بهتر خواهد شد و صلح میان آنها برقرار شود تیره تر شود.

سرمربی تیم تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع و شرایط استقلال به کار گرفته بود اما مدیریت نتوانست با کادر فنی رابطه صلح‌آمیزی را برقرار کند.

حالا خطیر به عنوان مدیریت باشگاه باید پاسخگوی وضعیت نامطلوب نقل و انتقالاتی تیم باشد، خطیر اگر می‌خواهد در باشگاه بماند باید بداند هواداران این تیم چه انتظاراتی از مدیریت دارد یکی از خواسته‌های به جای هواداران و کادر فنی جذب بازیکن باکیفیت بوده است.

نکونام در مصاحبه پیش از بازی با ملوان مباحثی را مطرح کرد نباید دغدغه‌های سرمربی تیم قبل از دیدار مقابل ملوان باشد.

نکونام باید پیش تر بازی تنها درباره مسائل فنی صحبت می‌کرد اما مجبور به گفتن مسائلی شد که نباید به هیچ عنوان در رسانه ها بیان می شد.

مگر می شود برای تیمی که این همه هوادار دارد پول وجود نداشته باشد، مدیریت باید پاسخگوی این مسایل باشد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9966

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها