سوال یک میلیون دلاری از مسئولان پرسپولیس؛

اگر داوری بد بوده، چرا تقاضای داور خارجی نمی‌کنید؟

گویا باشگاه پرسپولیس از بودن "وار" در لیگ ناراحت است، چرا که سرمربی قرمزها گفت بازی ها بدون "وار" زیباتر است.

به گزارش دبل استار، دربی ۱۰۲ برای اولین بار با ” وار” برگزار شد و در نهایت بازی با پنالتی که کوین یامگا برای استقلال در دقایق پایانی به ثمر رساند با تساوی ۱بر۱ به پایان رسید.

هنوز سوت پایان بازی زده نشده بود که بازیکنان پرسپولیس، خبرنگاران و مجریان رنگی آنها آه و ناله سر دادند که داوری به ضرر آنها بوده و اینکه چرا بازی به سود ما پایان نیافته است.

ابتدا باشگاه پرسپولیس بود که در یک بیانیه سراسر کذب و به دور از واقعیت اعلام کرد دلیل اینکه تیم رقیب همیشه در مصاحبه هایش اعلام می کرده از “وار” استفاده کنید مشخص شد و گرنه ما برنده بازی می شدیم.

این قسمت از بیانیه باشگاه پرسپولیس بدون تردید آیینه تمام نمای کل لیگ برتر و داوری هایست که این فصل پرسپولیس بدون “وار” از داوران کادو گرفته اند.آنها اگر “وار” بود با آلمینیوم و هوادار و گل گهر به تساوی می رسیدند و بجای ۹ امتیاز ۳ امتیاز می گرفتند و در دیدار با ذوب‌آهن بجای ۱ امتیاز با باخت بازی را ترک می کردند.

بعد از اتمام بازی و در کنفرانس خبری بود که یحیی گلمحمدی حرف دلش را زد و گفت:” در صحنه‌ای که هیچ اتفاقی رخ نداد و بازیکن حریف خودش را روی پای بازیکن تیم ما انداخت و زانویش را گرفت در حالی که زانویش درگیر صحنه نبود، پنالتی اعلام شد. بنیادی‌فر نزدیک صحنه بود و تصمیم خوبی گرفت، در آن جو و فشار اگر ۱۰ درصد احساس می‌کرد پنالتی است قطعا می‌گرفت. صحنه لازم نبود به VAR برود. نمی‌دانم این داوران عراقی را از کجا آورده‌اند؟

روز خوبی برای داوری ما نبود و اگر قرار است VAR این‌گونه بیاد، همان نیاید خیلی بهتر است. زیاد هم تلاش نکنند که هزینه باشگاه‌ها را بالاتر ببرند و خودشان را به دردسر بیاندازید چرا که بازی بدون VAR قشنگ‌تر است.”

انگار گل محمدی و بازیکنان و مدیریت باشگاه پرسپولیس خطر را احساس کرده که اگر بازی‌های لیگ برتر با “وار” برگزار شود دیگر خبری از هدیه دادن ۳ امتیاز از طریق زدن گل آفساید و رد شدن توپ از خط دروازه بیرانوند و گل اعلام نکردن نیست و گرنه آن‌ها اکنون در میانه های جدول بودند.

اکنون یک سوال بزرگ و بقول مجریان بزرگ دنیای رسانه که می گویند یک سوال یک میلیون دلاری بود از شما سرمربی، بازیکنان، مدیریت و بخصوص هواداران باشگاه پرسپولیس می پرسم اگر “وار” بد است یکبار به مانند هواداران و کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان استقلال با صدای رسا و بلند اعلام کنید که برای دربی بعدی فقط داور خارجی بیاورید.!!

اگر آقایان واقعا حقیقت را می گویند یکبار مرد و مردانه ولو برای حرف هم شده بلند روبروی دوربین‌های خبرنگاران اعلام کنید که برای برقراری عدالت نه “وار” بلکه، داور خارجی می خواهیم.

آیا شما شجاعت بیان کردن این سوال یک میلیون دلاری را از کمیته داوران و مجریان ورزشی و خبرنگاران دارید؟

برای نشان دادن صداقت خود و اینکه ثابت کنید که شما از داوری متضرر شده اید، یکبار این خواسته را با یک بیانیه در سایت باشگاه و با مصاحبه با صداوسیما و روزنامه نگاران بیان کنید.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12999

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها