نیمکت نشینان دیروز، ستارگان امروز

در ۳ فصل گذشته ۳ بازیکن بعنوان ستاره به استقلال پیوستند که هواداران به آن‌ها امید زیادی داشتند تا بتوانند در استقلال بدرخشند ولی این اتفاق برای انها نیفتاد.

به گزارش دبل استار، در طول سالیان گذشته بازیکنان زیادی به استقلال آمده و رفته اند که یکی سریع خود را با اندیشه های سرمربی وفق داده و در حالی که هواداران به آن امیدی نداشتند در طول فصل به ستاره بی چون و چرای استقلال بدل گشته اند و عکس این موضوع هم نمود پیدا کرده که ستارگانی با سروصدای بسیار به استقلال آمده و اما تا نیم فصل هم دوام نیاورده و تیم را ترک کرده اند.

در ۳ فصل گذشته ۳ بازیکن بعنوان ستاره به استقلال پیوستند که هواداران به آن‌ها امید زیادی داشتند تا بتوانند در استقلال بدرخشند و سالها در استقلال بمانند و محبوب هواداران شوند، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه آن‌ها نه زیاد مورد توجه سرمربیان وقت قرار گرفتند و بعد هم باشگاه را در فرصت کمتر از آنچه تصور می شد، ترک کردند.

یکی از بازیکنان که هواداران استقلال امید زیادی به آن داشتند که باتوجه به هم وطن جباروف بودن و هم چپ پا بودنش یک پلی میکر برای استقلال باشد، آمانوف بود که در زمان فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و در نیم فصل دوم که چند بازی بصورت کم و بیش برای استقلال به میدان رفت، نشانه های از یک ستاره شدن را بروز می داد که در نهایت زیاد مورد استفاده قرار نگرفت و سال بعد هم اصلا مورد توجه ساپینتو قرار نگرفت و از استقلال جدا و به نسف قارشی ازبکستان پیوست.آمانوف در طول ۱۱ بازی در این فصل ۶ گل و ۴ پاس داشته که برای یک هافبک عملکرد بسیار عالی می باشد.

امین قاسمی نژاد که بین دو باشگاه بزرگ پایتخت برای به خدمت گرفتنش جنجال به پا شد در زمان فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و اوایل مورد استفاده کوتاه فرهاد قرار گرفت، اما بنظر در سیستم فرهاد و افکار او قرار نداشت و بعد از نیم فصل به گل گهر سیرجان پیوست و بعد از یک و نیم سال که در سیرجان هم بود، درخشش لازم را نداشت تا این فصل به هوادار زیر نظر محمود فکری پیوست. قاسمی نژاد در ۱۱ بازی این فصل ۴ گل به ثمر رسانده و موفق به دادن ۲ پاس گل شده است.

محمد رضا آزادی بعنوان یک مهاجم جوان که در یونان لژیونر شده بود به استقلال در زمان فرهاد مجیدی پیوست که بخاطر بودن یامگا و روی ژستد و نوع بازی که فرهاد انجام‌ می داد زیاد فرصت بازی در استقلال را بدست نیاورد و نیم فصل به آلمینیوم اراک پیوست و ۱ونیم فصل در آنجا زیر نظر مهدی رحمتی بعنوان مهاجم اول اراکی ها گل‌های حساسی به ثمر رساند و ستاره اول خط حمله ایرالکویی ها شد. آزادی با رحمتی به نساجی در این فصل پیوست و در ۱۳ بازی ۶ گل به ثمر رسانده و هم در لیگ قهرمانان آسیا بهترین گلزن ایرانی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

این ۳ بازیکن در استقلال نتوانستند درخشش خود را نشان دهند و این دلیل ناتوانی آن‌ها نبود، بلکه هر سرمربی براساس افکار خود بازیکنان خود را برای سیستم اصلی انتخاب می کند و چون تیم فرهاد مجیدی و ساپینتو نتیجه می گرفتند، زیاد به این بازیکنان بازی نرسید و آنها با پیوستن به تیم‌های دیگر که فرصت بیشتری داشتند، بخوبی توانایی خود را نشان دادند و این دلیل ناتوانی آن‌ها نبوده است، بلکه در تیم‌های باشگاهی بزرگ ستارگان بیشتری حضور دارند تا تیم‌های دیگر که برای ماندن و کسب سهمیه می جنگند.

به هر حال استقلال می توانست با قرضی دادن این ستارگان جوان بخصوص آمانوف و آزادی به تیم های دیگر، باز هم در صورت درخشش آن‌ها را به تیم خود برگرداند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12615

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها