آمار خوب مهاجم آرژانتینی در دیدار با تراکتور

بلانکو‌ و امیدواری برای نکونام

بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال عملکرد بسیار خوبی در بازی با تراکتور از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش دبل استار،دیروز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تراکتور در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال بود که در نهایت با دو گل شکست خورد و راهی تبریز شد.

یکی از بازیکنانی که در این دیدار پس از چند هفته سرانجام به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب قرار گرفت بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال بود که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

بلانکو در این دیدار با بازی خوبی که نشان داد نکونام سرمربی آبی ها را به آینده این بازیکن بسیار امیدوار کرد اگر بخواهیم به عملکرد این بازیکن نگاهی کنیم می‌بینیم که او موفق شده است از ۶۸ پاسی که در این دیدار داده است ۵۳ پاس صحیح بدهد که این یعنی ۸۳ درصد از پاس های وی به بازیکن مورد نظر رسیده است.

او همچنین به عنوان یک بازیکن تکنیکی موفق شده است دو اقدام به دریبل را انجام دهد که در هر دوی آن ها موفق شده است و این به معنی ثبت آمار ۱۰۰ درصدی در دریبل بوده است.

خلق ۳ موقعیت برای هم تیمی های خود ۲ پاس کلیدی و همچنین ۲ توپ ربایی موفق نشان از توانایی بالای این مهاجم استقلال دارد و هواداران را بسیار امیدوار کرده است.

یکی دیگر از مواردی که آبی ها را بسیار امیدوار کرد موفقیت بلانکو‌ در نبرد های هوایی بود او در ۱۱ نبرد هوایی شرکت داشت که در ۹ مورد آن موفق بود و این به معنی موفقیت در ۸۰ درصد از این نبرد ها بوده است، داشتن قدرت سر زنی برای مهاجم یکی از مهمترین شاخص ها است و بلانکو‌ این خصیصه را داراست.

 

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12182

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها