دروازه‌ای که ظاهر جدید به خود نگرفت

برنامه های جواد نکونام برای خط دروازه استقلال نتوانست عملی شود.

به گزارش دبل استار، یکی از نکات بحث برانگیز لیست بازیکنان مد نظر نکونام در پست دروازه بود که تمایل به جذب یک دروازه‌ بان خارجی داشت و در واقع حسین حسینی از خروجی های این فصل به شمار می‌رفت در نهایت اما ورق به نفع گلر شماره یک آبی‌ها رقم خورد.

پستی که در زمان هر دو سرپرست موقت استقلال مورد توجه قرار نداشت، پست دروازه‌بانی بود تا در آخر نکونام دوباره حسینی را از درب خروج به درون قفس توری بفرستد. اتفاقی که شاید خوشایند تعداد قابل توجهی از هواداران نبود.

جذب یک گلر خارجی موجب می‌شد تا حسینی راهی تیم دیگری شود و قصه این کاپیتان با استقلال به پایان برسد اما تغییرات مدیریتی و البته سوخت شدن فرصت های طلایی نقل و انتقالات، به سود حسینی رقم خورد تا همچنان مرد شماره یک آبی‌ها بماند.

تمایل نکونام برای پست دروازه به این صورت بوده است که یک گلر خارجی جانشین حسینی و دروازه‌بان شماره یک استقلال شود اما با توجه به اتفاقاتی که پیش آمد و تلاشی برای جذب بازیکن خارجی در این پست صورت نگرفت، نکونام تصمیم دیگری اتخاذ کرد که به تمدید با حسینی انجامید و همچنین محمدرضا خالدآبادی از هوادار راهی استقلال شد. بازیکنی که ظاهرا جانشین علیرضا رضایی خواهد بود.

نکته جالب در خصوص خالدآبادی اینجاست که او علاقه داشت به تیمی برود که شانس بالایی برای بازی داشته باشد اما از آنجایی که استقلال و پرسپولیس خواهان جذب او بودند، در نهایت آبی‌پوش شد و در واقع حاضر شد علیرغم شرایطی که برای این تیم به وجود آمده دست رد به پیشنهاد سرخ ها بزند.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9931

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها