رونمایی به سبک کریمی؛

اطلاعات لیست با خرید شما همخوانی ندارد!

نامه ای که توسط حجت کریمی منتشر شده، نکته ای مهم را متوجه شخص او کرده است.

به گزارش دبل استار، در خرداد ماه سال جاری و پس از کش و قوس های فراوان، جواد نکونام به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتوی پرتغالی شد تا استقلال بعد از فرهاد مجیدی دوباره با یک مربی ایرانی قدم به میادین لیگ برتر بگذارد.

پس از آنکه نکونام به صورت رسمی معارفه شد، طی یک نامه از سرپرست مدیرعاملی وقت یعنی حجت کریمی درخواست کرد تا برای جذب بازیکنان مد نظر او اقدام کند و نقل و انتقالات استقلال به طور جدی آغاز شود اما ماجرا آنطور که باب میل نکونام باشد پیش نرفت تا در روزهای پر تب و تاب پیش فصل، کریمی از سمت خود استعفا داده و استقلال فرصت های زیادی را در این امر از دست دهد.

سرپرست سابق این باشگاه در مدت حضور خود تنها دو گزینه مد نظر سرمربی استقلال را جذب کرد که مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان بودند و دیگر نفرات این لیست، هر یک به نحوی پایشان به باشگاه باز نشد. این کُند بودن کریمی در نقل و انتقالات به عصبانیت نکونام منجر شده بود تا او در یکی از مصاحبه های خود با صراحت اعلام کند که بازیکنان لیست درخواستی او چه کسانی بوده اند اما مدیریت در خرید آنها ناتوان بوده است.

حالا در این روزها که کریمی صندلی مدیریت استقلال را ترک کرده، گاهی با انتشار صحبت‌هایی در صفحه شخصی خود از برخی اتفاقات رونمایی می‌کند. او دیروز تصویری از نامه رسمی نکونام که درخواست جذب ١۶ بازیکن را داشته است منتشر کرد تا مشخص شود تا به اینجا تنها دو بازیکن از این لیست جذب شده اند. این حرکت کریمی، مهُر تاییدی بر صحبت‌های نکونام علیه مدیریت و عدم اقدام مناسب در نقل و انتقالات زده شد.

با این تفاسیر باید تا حدی نکونام را محق دانست چرا که در مجموع ده درصد از نفرات دلخواه او جذب استقلال شده اند.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9929

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها