به نام فرمانده

مدافع ملی پوش استقلال با نمایش مطمئن مقابل ذوب آهن نشان داد لیاقت نام فرمانده را دارد.

به گزارش دبل استار، شاید کمتر کسی تصور می کرد، ناجی ایران مقابل ولز شود؛ آن هم درست هنگامی که کورسوی امیدمان برای صعود از دست رفته بود.

بازیکنی که در اولین مسابقه تیم ملی در جام جهانی چندان موفق ظاهر نشد. همین امر او را به نیمکت نشین تیم ملی مقابل ولز تبدیل کرد. کسی که گویا سال ٢٠٢٢ را باید به نام او نامگذاری کرد؛ گویی همای سعادت روی شانه هایش نشسته بود. همچون ققنوس برخواسته از خاکستر وارد زمین شد و در عین ناباوری، با شوتی تماشایی، دروازه ولز را گشود. هیچ بازیکنی هم توان گرفتن او را نداشت؛ انگار تازه پر باز کرده بود.

این اما تمام ماجرا نیست؛ روزبه برگشت تا درست یک روز بعد از اتمام جام جهانی، این بار در مهمترین بازی فصل، دربی، خود را ثابت کند؛ آن هم با پروازی به بلندای قامتش.

روزبه چشمی که پیش از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، سابقه حضور در این تیم را در کارنامه داشت، با قهرمانی بدون شکست شروع کرد و حالا یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مهره های نکونام به شمار می رود. روزبه ای که روزی با خطاهای بی مورد هواداران را از خود دلخور می کرد، حال به یک فرمانده تبدیل شده است؛ فرمانده ای که نبودش سپاه استقلال را آسیب پذیر نشان می دهد.

حال و با گذشت یک سال از اتفاقات جام جهانی، چشمی هنوز هم همانقدر تاثیرگذار است؛ به طوری که مقابل ذوب آهن که سالگرد گل تماشایی اش به ولز نیز بود، درخشان ظاهر شد و اگر گل به خودی صورت نمی گرفت، بار دیگر فرمانده و سپاهش پیروز از میدان خارج می شدند.

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12577

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها