استارت مهری با تمرینات انفرادی

هافبک مصدوم استقلال در تمرین روز گذشته به صورت اختصاصی کار کرد و فعلا از تمرینات گروهی دور است.

به گزارش دبل استار، سعید مهری هافبک شماره ۸ استقلال در دیدار با ذوب‌آهن خیلی خوش شانس بود که با خطای شدید کمال کامیابی نیا دچار مصدومیت شدید نشد تا مدتها دور از میدان بماند. خطای کامیابی نیا اگر در لیگ برتر فوتبال انگلیس بود، نه تنها با کارت قرمز جریمه می شد بلکه ۳ جلسه محرومیت هم در پی داشت.

بعد از بازی بود که عکسهایی از خونمردگی و خراش و آسیب هایی در چند نقطه از مچ پا تا قلم سعید مهری منتشر شد که همه هواداران استقلال را نگران کرد و بعضی سایت ها هم از مصدومیت شدید مهری خبر دادند که تا مدتها در دسترس جواد نکونام قرار ندارد.

بعد از بازگشت استقلال از اصفهان و گرفتن عکس از پای صدمه دیده مهری مشخص شد که سعید دچار آسیب دیدگی شدید نشده است و باید مدتی تمرینات انفرادی و کششی زیر نظر مربیان بدنساز، همراه با فیزیوتراپی انجام دهد تا زودتر آماده مهیای حضور در میدان شود.

سعید مهری در تمرین سه‌شنبه استقلال زیر نظر یوسو سسما مربی بدنساز تیم به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت و از تمرینات گروهی دور بود.

استقلال بخاطر بازی‌های مهم و فشرده که از بعد از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود به همه بازیکنان خود نیاز دارد، زیرا بازی‌های حساس مهمی از جمله بازی فولاد و پرسپولیس در دو هفته آینده پیش رو دارد و بودن هافبک جنگنده ای چون سعید مهری دست جواد نکونام را برای تغییرات در خط میانی باز می کند.

هافبک میانی استقلال فعلا به صورت اختصاصی کار می‌کند و امیدوار است در روزهای آینده با بهبودی کامل بتواند با حضور در تمرینات گروهی برای بازی با فولاد خوزستان در لیست آبی‌پوشان قرار بگیرد تا با تمام توان در کنار سایر بازیکنان بتوانند باز هم با یک برد دیگر در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12580

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها