تلاش ربیعی برای برد مقابل استقلال

محمد ربیعی در شرایطی ذوب‌آهن را مقابل استقلال به میدان می‌فرستد که انگیزه زیادی برای کسب نتیجه خوب در این مسابقه دارد.

به گزارش دبل استار،در یکی از بازی‌های حساس هفته یازدهم لیگ برتر روز شنبه ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از استقلال پذیرایی خواهد کرد. تقابل تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بی‌شک حساسیت‌های زیادی برای هردو تیم و کادرفنی خواهد داشت.

بازی ذوب‌آهن و استقلال اما برای محمد ربیعی سرمربی گاندوها خاص‌تر خواهد بود؛ سرمربی موفق فوتبال ایران که امسال با ذوب‌آهن نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و توانسته تیمش را تا جایگاه دوم جدول بالا بیاورد، حالا امیدوار به حفظ این رتبه است. ذوب‌آهن با هدایت ربیعی در ۱۰ مسابقه ابتدایی خود ۱۸ امتیاز دشت کرده و حالا با ۴ امتیاز کم‌تر نسبت به استقلال و بالاتر از تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در رتبه دوم جدول جا خوش کرده است.

بی‌شک ربیعی حالا که توانسته با ذوب‌آهن در این جایگاه خوب از جدول قرار بگیرد، پا پس نمی‌کشد و به ماجراجویی خود ادامه خواهد داد. اگرچه ذوبی‌ها روز ۴ آذر ماه در مصاف با تیم قدرتمند استقلال و صدرنشین مقتدر رقابت‌ها کاری بسیار دشوار خواهند داشت، اما ربیعی و شاگردانش همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند در این مسابقه هم عملکرد خوبی به جا بگذارند.

ربیعی که در ابتدای فصل نامش به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال نیز مطرح شده بود، حالا برای اثبات مجدد شایستگی‌های خود تیمش را آماده بازی بزرگ هفته یازدهم خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12341

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها