تبارهای متفاوت، عیارهای متفاوت

منافع تیمی و بازیکنان برای مربیان استقلال در اولویت قرار دارد.

به گزارش دبل استار، باشگاه استقلال که همیشه درگیر مشکلات مالی بوده و هست، دست کم در چند فصل اخیر مربیانی را در راس کار داشته که پیش از بحث مالی، منافع تیمی و بازیکنان برای آنها در اولویت قرار داشته است.

برای مثال می‌توان به فرهاد مجیدی از فرهاد مجیدی نام برد که در فصل بیستم نه تنها پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرد بلکه برای حفظ روحیه بازیکنان از حساب شخصی خود به آنها پاداش داد.

این ماجرا تنها به مجیدی ختم نشد و فصل گذشته نیز ریکاردو ساپینتو بیش از نیمی از فصل را بدون دریافتی بر سر کار و تعهد خود به استقلال باقی ماند و تا حد زیادی در بالا نگه داشتن روحیه بازیکنان موفق بود.

داستان دریافت مطالبات در باشگاه پرسپولیس اما عکس اتفاقات استقلال است. یحیی گل‌محمدی در چند سال حضور خود در پرسپولیس بارها به طرق مختلف دست به تحریم تمرین و یا استعفاهای متعدد زده است که هر بار با پرداخت مطالبات و رفع مشکلات دوباره به کار خود ادامه داده است.

در فصل جدید که جواد نکونام روی نیمکت استقلال نشست نه تنها اوضاع مالی این باشگاه رو به بهبودی نرفت بلکه وخامت آن نیز بیشتر شد. در پی این اتفاقات و مشکلات مالی جواد نکونام تمرین استقلال را تعطیل نکرده و یک روز هم صحبت از استعفای او مطرح نشد تا او هم مثل دو مربی سابق این تیم، اهداف تیمی بریش در اولویت باشد.

مشکلات سه سرمربی استقلال در زمان حضورشان در این تیم در قیاس با چند فصل حضور گل‌محمدی در پرسپولیس می‌توان اینچنین برداشت کرد اگر چه به لحاظ مالی استقلال دچار چالش‌هایی می‌شود اما کادرفنی و سرمربیان متعهدتری داشته و دارد.

در پایان برای غیبت ۴٨ ساله یحیی در تمرینات پرسپولیس و شایعات فسخ او با این تیم باید اشاره‌ای به جمله علی خطیر که” جواد نکونام هیچ وقت برای خودش چیزی نخواسته است” اشاره کرد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11472

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها