جنگ بیانیه ها، جنگ ستاره ها

فدراسیون فوتبال گفت: اگرباشگاهی اقدام به انتشار بیانیه کند، بر اساس قوانین با جرایمی از سوی کمیته انضباطی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش دبل استار، فوتبال ایران همیشه پر از حاشیه بوده است و اگر این حاشیه ها را از فوتبال ایران بگیریم، روزنامه ها، سایت ها و بخصوص دکان صداوسیما کساد می شود و دیگر این همه شبکه‌های تلویزیونی هر روز از صبح تا نیمه های شب چه برنامه‌ای دارند تا بتوانند مردم را سرگرم کنند. دیگر درآمدهای ثانیه ای که روزانه از تبلیغات همین حاشیه های فوتبال می باشد، از کجا تامین می شود تا بتوانند خرج این همه شبکه‌ها و کارمندان و مهمان هایی که اکثریت سواد رسانه‌ای ندارند را بدهند.

فوتبال ایران این روزها که لیگ برترش تعطیل می باشد از همیشه داغ تر و صریح تر مابین مدعیان و غیرمدعیان بصورت مستقیم و غیرمستقیم، رک و بی پرده ادامه دارد و به سوی یکدیگر به جای توپ با بیانیه شلیک می کنند. اکنون کار به جایی رسیده که فدراسیون علیه تیم ها، تیم ها علیه یکدیگر و تیم ها علیه فدراسیون و کمیته انضباطی، فقط بیانیه صادر می کنند و کار به جایی رسیده که بزودی باید در تیم‌های لیگ برتری یک معاونت در کنار معاون ارتباطات به نام معاون بیانیه نویس استخدام شود. تاکنون فدراسیون فوتبال چندبار بیانیه داده و باشگاه‌های بیانیه نویس را به برخورد انضباطی به وسیله ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تهدید کرده است، اما کار به جایی نرسید و در نهایت و در آخرین اقدام و بعد از هفته چهارم فدراسیون فوتبال درباره بیانیه نویسی تیم ها گفت که کمیته انضباطی از باشگاه‌ها خواسته است اگر شکایتی دارند آن را به این کمیته منعکس کنند و از هرگونه بیانیه‌نویسی اجتناب کنند. اگر باشگاهی اقدام به انتشار بیانیه کند، بر اساس قوانین با جرایمی از سوی کمیته انضباطی روبه‌رو خواهد شد.

این چندمین بار بود که فدراسیون فوتبال از این تهدیدات انجام می داد و در آخر هم هیچ اقدامی انجام نمی داد، چون اگر باید اقدامی انجام دهد از تیم بیانیه نویس باید شروع کند که هیچ وقت نه علاقه و قدرتش را دارد که علیه این تیم کاری انجام بدهد. کار به حدی رسیده که این روزها اگر تیمی بیانیه ندهد، خود فدراسیون این کار را انجام می‌دهد. فوتبال ایران در روزهایی که همه تیم‌های باشگاهی در آسیا خود را قوی تر می کنند و برای برتری مقابل یکدیگر، جنگ آوردن و پاتک و ضد پاتک که در فوتبال به آن هایجک می گویند را برای به خدمت گرفتن ستاره ها به تیم خود را به پایان برده و منتظر شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، علاوه بر رقابت در لیگ داخلی خود هستند. لیگی که با کیفیت بسیار عالی در سخت افزاری و نرم افزاری و در نهایت با کیفیت فنی خود باعث شده که هواداران فوتبال در دیدن بازی همزمان رم و میلان در المپیک رم باستان به دیدن بازی الاتحاد و الهلال روی بیاورند و ما در همان زمان مشغول نوشتن بیانه چند هزارم خود در ساختمان فرسوده باشگاه هستیم و در حالی که فوتبال منتظر نمی ماند تا ما کار نوشتن بیانه هایمان تمام شود. فوتبال به سرعت نور در همه زمینه‌ها در حال پیشرفت است و برای پیشرفت فوتبال که در نهایت کیفیت فنی آن است که هواداران را به وجد می آورد، ابتدا باید استادیوم های خوب، چمن عالی، دوربین‌های دیجیتال و با کیفیت و بقیه عوامل آن را آماده‌ کرد.به هر حال گروهی بدنبال نوشتن بیانه های خود و گروهی بدنبال هایجک ستارگان فوتبال از بارسا و رئال و بردن آنها به سرزمین شان برای بالابردن کیفیت فوتبال و راضی نگهداشتن مردم و هواداران شان می باشند. به راستی در نبرد جنگ بیانیه ها و جنگ ستاره ها، آیا ستارگان(رونالدو) با “بله” بیانیه ها را می خواند و باخبر می شود که وراتی “ایتا”لیایی تازه به قطر سفر کرده است.

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10806

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها