سمیعی:

جذب عمر ورده بنا به دلایلی کنسل شد/ هیچ‌وقت آغازکننده بیانیه‌نویسی نبوده‌ایم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال هیچ‌وقت آغازکننده بیانه‌نویسی نبوده اما هواداران از باشگاه انتظار دارند، وقتی مجموعه را مورد مواخذه قرار می‌دهند، پاسخ‌گوی اتهامات وارده باشد.

به گزارش دبل استار، فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال روز شنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: حال باشگاه استقلال خوب است و به‌عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا به دنبال پیشرفت است.

وی افزود: شبکه‌های تلویزیونی به باشگاه استقلال نگاه ویژه‌ای دارند. در ایران باشگاه‌های دیگری نیز هستند که شرایط مشابه استقلال را دارند و مدیران فعلی و پیشین منتظر هستند تا درباره شرایط تیمشان حرف بزنند اما سعادت این کار را ندارند!

وی افزود: صحبت کردن مدیران سابق، حال و آینده استقلال در این شرایط که ما نمی‌توانیم اختلاف نظر موجود بین ارکان باشگاه را تکذیب کنیم به صلاح تیم بزرگ استقلال نیست. اگر کسی دلسوز این تیم است باید به‌دنبال تعامل باشد و اختلاف ایجاد کردن چاره کار نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: علی خطیر پس از مدت‌ها مصاحبه‌ای انجام داد و به‌طور حتم همان سیاست سکوت را در پیش خواهد گرفت.

سمیعی تصریح کرد: مربیان و مدیران استقلال خیلی باهوش‌تر از این هستند که در دام حاشیه‌ها بیفتند و همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال برای شهرآورد بزرگ پایتخت به آمادگی کامل دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: منتظر هستیم تا نخستین بازیکن خارجی استقلال که جذب شده است، وارد ایران شود و بازیکن دوم پس از تایید و معرفی جواد نکونام سرمربی استقلال جذب شود.

سمیعی اعلام کرد: تیم فوتبال استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر با هدایت جواد نکونام و تلاش بازیکنان نتایج بسیار خوبی گرفته و هر آنچه داشته در طبق اخلاص گذاشته است. جواد نکونام مورد تایید و حمایت هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: جذب عمر ورده بنا به دلایلی کنسل شد و برای جذب دومین بازیکن خارجی باشگاه و کادرفنی در تعامل کامل قرار دارند و هر آنچه مد نظر سرمربی استقلال است، جذب خواهد شد.

سمیعی همچنین گفت: باشگاه استقلال هیچ‌وقت آغازکننده بیانه‌نویسی نبوده است اما هواداران از باشگاه انتظار دارند، وقتی مجموعه را مورد مواخذه قرار می‌دهند،پاسخ‌گوی اتهامات وارده باشد. باشگاه استقلال ساعت‌ها منتظر می‌ماند و بعد پاسخ بیانیه‌های منتشر شده را می‌دهد. چطور در گذشته وقتی ریکاردو ساپینتو مصاحبه‌ای انجام داد، ۱۵ دقیقه بعد با محرومیت روبه‌رو شد اما وقتی باشگاهی بیانیه می‌نویسد یا مدیرانش توییت و استوری می‌گذارند و بیست و چهار ساعت پشت سر گذاشته می‌شود واکنشی صورت نمی‌گیرد؟ باشگاه استقلال مجبور است از حق هواداران خود دفاع کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10616

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها