علی سامره

چرا هر وقت نتیجه نمی گیرید یاد استقلال می افتید؟/ فرافکنی و بازی نخ‌نما را تمام کنید!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آقایان فرافکنی نکنند، چرا هر وقت پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد آنها یاد استقلال می‌افتند؟

به گزارش دبل استار و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی سامره درباره صحبتهای دیشب حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس روی آنتن زنده برنامه شبهای فوتبالی در گفت و گویی به نکات مهمی اشاره کرد.

سرپرست استقلال در این باره گفت:” دیشب جملات عجیبی از آقای بادامکی شنیدیم. ایشان گفته است چرا پرونده پرسپولیس و سپاهان سریعا بررسی شد و از دو تیم امتیاز کسر شد، اما با اینکه یک ماه است از باشگاه استقلال شکایت کردیم، پرونده این باشگاه بررسی نمی شود؟ می خواهم در این باره بگویم آقایان فرافکنی را تمام کنید. دوباره نتیجه نگرفتید و اتفاقی داخل باشگاه تان افتاد و باز هم سراغ استقلال آمدید؟ چرا هر وقت نتیجه نمی گیرید یاد استقلال می افتید؟ این بازی نخ نما را تمام کنید.”

سامره ادامه داد: “باشگاه استقلال قصد دارد در فضایی آرام و به دور از جنگ رسانه ای کار خود را کند ولی ظاهرا آقایان می خواهند آشوب داخلی خود را به سمت استقلال بکشند اما این بازی تکراری شده و دیگر اثری ندارد. به اعتقاد من این اظهارات دیگر اتهام به استقلال نیست، بلکه توهین به فدراسیون فوتبال است. علنا می گویند فدراسیون و کمیته انضباطی در این زمینه کم کاری و قصور کرده اند. چرا نمی خواهید بپذیرید استقلال قانون را رعایت کرده؟ چون خودتان این کار را نکرده اید، به دیگران انگ می زنید؟ ببخشید استقلال مثل شما هوادار متمول نداشت که پول زیرمیزی بدهد. دروازه بان شما علنا در تلویزیون به این موضوع اعتراف کرد و گفت: مدیران به امید همین آدم که در خارج زندگی می‌کند، به پرسپولیس می آیند. اگر ما در استقلال از این کارها بلد بودیم که قرارداد هاشمی نسب و یوسو را ثبت می کردیم تا روی نیمکت بنشینند. بلانکو یک ماه در تهران بود اما به دلیل تمکین استقلال به قانون، نتوانستیم از او استفاده کنیم. اصلا اگر دور زدن سقف را بلد بودیم فصل پیش قایدی و محبی و سیلوا را حفظ می کردیم.”

سامره در پایان گفت: آقایان چرا ناراحتید که بازیکنان و سرمربی استقلال قرارداد خود را کم کرده اند؟ البته حق دارند. در تیمشان چیزهایی دیدند که از خودگذشتگی اعضای تیم ما برایشان عجیب است. اینجا لازم است یک بار دیگر از آقای نکونام و بازیکنان استقلال تشکر کنیم که قرارداد خود را کاهش دادند تا قانون را رعایت کنیم. دیروز هم آرش رضاوند قراردادش را کم کرد و مشغول مذاکره با چند بازیکن دیگر هستیم تا به زودی مشکل ثبتی های استقلال هم به پایان برسد.»

باشگاه استقلال انتظار داشت برنامه شبهای فوتبالی، به همان اندازه که تریبون در اختیار نماینده باشگاه پرسپولیس گذاشت در اختیار نماینده باشگاه استقلال هم بگذارد و مجریان برنامه رعایت بی طرفی کنند، اما این اتفاق نیفتاد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12240

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها