امضای آبی پای برد شاگردان قلعه‌نویی 

روزبه چشمی و مهرداد محمدی سهم بسزایی در برد ایران مقابل اردن داشتند.

به گزارش دبل استار، شب گذشته تیم ملی ایران در تورنمنتی چهارجانبه به مصاف اردن رفت که شاگردان قلعه‌نویی در خط حمله خوش درخشیدن و با سه گل اردن را در خانه خود شکست دادند.

از آنجا که چهار بازیکن استقلال برای این تورنمنت به تیم ملی دعوت شده است، در بازی دیشب ابتدا روزبه چشمی و سپس مهرداد محمدی در نیمه دوم وارد زمین شدند و سهم بسزایی در این برد ایران داشتند.

مهرداد محمدی که تا به اینجای کار در لیگ برتر یک گل برای استقلال به ثمر رسانده است شب گذشته مقابل اردن سومین گل ایران را از روی پاس زیبای روزبه چشمی به ثمر رساند تا سند این گل تماما به نام بازیکنان استقلال امضا شود.

محمدی خرید جدید استقلال در این فصل است که با نظر مستقیم جواد نکونام جذب شد و به نوعی حساب ویژه‌ای روی این بازیکن در پر کردن جای خالی محبی و قایدی باز شده است و از همان ابتدای مسابقات انتظارات از او بالا بود.

اگرچه مصدومیت کمی او را از آمادگی همیشگی خود دور کرد اما حالا به نظر می‌رسد دوباره قوای سابق خود را پیدا کرده است در واقع گل او نوید این را می‌دهد که در بازی‌های استقلال باید منتظر ورژن آماده‌ای از مهرداد بود.

گل زیبای محمدی در حالی به ثمر رسید که روزبه چشمی پاس فوق‌العاده‌ای برای او ارسال کرد که این نشان داد روزهای درخشان چشمی از استقلال به تیم ملی هم کشیده شد و با دادن پاس گل، بیش از پیش به ماندگاری او در ترکیب تیم ملی امیدوار شدیم.

اگر این روند دو بازیکن استقلال ادامه داشته باشد و آنها می‌توانند جایگاه خود را در تیم ملی و حتی ترکیب ثابت این تیم برای جام ملت‌های آسیا تثبیت کنند و دوباره شاهد درخشش آبی‌پوشان در تیم ملی و آسیا باشیم.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11530

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها