مس رفسنجان همچنان در حسرت شکست استقلال

باشگاه مس رفسنجان که از ابتدای لیگ برتر بیستم به مسابقات دسته برتر صعود کرد تاکنون نتوانسته استقلال تهران را شکست بدهد.

به گزارش دبل استار،حریف هفته هفتم تیم استقلال در شهر رفسنجان تیم مس است که تاکنون در چارچوب رقابت‌های رسمی ۶ بار مقابل آبی‌پوشان به میدان رفته است.

رفسنجانی‌ها که از ابتدای لیگ حرفه‌ای بیستم موفق به صعود به دسته برتر فوتبال ایران شدند تاکنون ۶ بار در دیدارهای رفت و برگشت در لیگ‌های بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم مقابل استقلال به میدان رفته‌اند و همچنان در حسرت شکست دادن آبی‌های تهرانی باقی مانده‌اند. استقلال تاکنون موفق شده در ۴ مسابقه از این شش دیدار حریف رفسنجانی اش را شکست بدهد و تنها در دو مسابقه (در دیدار برگشت لیگ برتر بیستم و مسابقه رفت فصل بیست و دوم) با نتایج یک بر یک و صفر بر صفر متوقف شده است.

تیم استقلال در اولین مصاف رسمی خود مقابل رفسنجانی‌ها (در بازی رفت لیگ برتر بیستم) این تیم را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست داد. دومین برد استقلالی‌ها در بازی رفت لیگ برتر بیست و یکم با نتیجه ۳ بر ۲ بود. این تیم در بازی برگشت همان فصل با هدایت فرهاد مجیدی ۲ بر۰ رفسنجانی‌ها را در خانه‌شان شکست داد. فرهاد مجیدی تنها مربی این سه فصل بود که در یک دوره مسابقات لیگ رفت و برگشت موفق به شکست مس رفسنجان شد. فصل قبل ساپینتو در بازی رفت روبروی این تیم متوقف شد و در لیگ بیستم هم استقلال در نیم فصل دوم با هدایت مجیدی که از هفته هفدهم سرمربیگری این تیم را در دست گرفته بود با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود.

آخرین رویارویی این دو تیم در بازی برگشت فصل گذشته مسابقه‌ای بود که در شهر رفسنجان برگزار شد. دیداری که ابتدا حسینی برای رفسنجانی‌ها در دقیقه ۷۴ موفق به گلزنی شد اما محمدحسین مرادمند و محمد محبی به ترتیب در دقایق ۷۷ و ۸۱ دو گل به مس رفسنجان زدند تا آخرین دیدار استقلال مقابل رفسنجانی‌ها نیز با پیروزی آبی‌پوشان به پایان برسد.

مصاف روز شنبه استقلال مقابل مس رفسنجان هفتمین رویارویی رسمی این دو تیم در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود که جواد نکونام هدایت استقلال را در دست دارد. مسابقه‌ای که از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه مس رفسنجان برگزار شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11199

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها