خودزنی قرمزها با این ادعای گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی مدعی شده که چند ماه بدون قرارداد روی نیمکت پرسپولیس نشسته است.

به گزارش دبل استار، یحیی گل‌محمدی بعد از آخرین بازی نیم فصل مقابل مس رفسنجان برای هفتمین بار استعفا داد تا هم دیگر نه هواداران پرسپولیس آن را جدی بگیرند و هم نه فوتبالی ها.

گلمحمدی برای سومین بار، زمانی که تعطیلات فیفادی شروع می شود و یا زمانی که نتیجه لازم را نمی گیرد، استعفا داد تا فشار را از روی خود بردارد و بر روی مدیریت باشگاه بگذارد.

گل محمدی در حالی درباره کناره‌گیری از هدایت پرسپولیس صحبت کرد که انگار باز هم حواسش به یک ایراد حقوقی نبوده است.

یحیی درباره قراردادش گفت:« من سه ماه پیش مشکل قرارداد داشتم که با باشگاه فسخ کردم اما یک حرکت دلگرم‌کننده از طرف باشگاه انجام نشد. از همین جا از همه پرسپولیسی‌ها تشکر می‌کنم و همه‌شان را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدید آرزوی موفقیت می‌کنم»

یحیی در شرایطی از فسخ قرارداد حرف می‌زند که معلوم نیست اگر قراردادش را فسخ کرده پس چطور سه ماه روی‌ نیمکت پرسپولیس نشسته است!

اکنون این سوال از عوامل حقوقی، انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پرسیده می شود که چرا یکبار به حرفهای سرمربی که چند بار با صراحت در مقابل خبرنگاران و دوربین‌های آنها اعلام کرده که استعفا کرده و قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد، شفاف سازی نمی کنید؟

اگر سرمربی استقلال می گفت که استعفا داده همه مجریان صداوسیما و خبرنگاران رنگی و عوامل فدراسیون در ۲۴ ساعت تا مشخص شدن اینکه این حرف چقد درست بوده، دست از کار خود بر نمی داشتند، اما وقتی طرف حساب آنها خودی باشد، اصلا اجرای قانون هیچ ایرادی ندارد.

وقتی داوری های فوتبال ما در دو صحنه مختلف و یک جور دو پرچم یکنواخت می زنند، مشخص است که در دو استعفا یکنواخت هم یک جواب مشخص می دهند یا اصلا کسی جرات نمی کند از آقایان بپرسد که نظرتان درباره استعفا گل محمدی چیست و طبق قانون اول فصل اگر سرمربی استعفا دهد، دیگر نمی تواند با تیمی قرارداد ببندد؟

برای پاسخ به این سوالات، منتظر پاسخ فدراسیون و کمیته های حقوقی و انضباطی آن می مانیم، هر چند از ابتدا مشخص است که همه استعفای گلمحمدی برای تحت‌ فشار قراردادن مدیریت باشگاه پرسپولیس و فرار از جواب فنی به هواداران خودی از بازی‌های ضعیفش می باشد.

نویسنده خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13335

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها