بلانکو:

مطمئن شدم که در انتخاب استقلال دچار اشتباه نشدم

مهاجم آرژانتینی تیم استقلال که حالا منتظر دریافت کارت بازی‌اش است از حضور در جمع استقلالی‌ها خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش دبل استار، گوستاو بلانکو که همراه با گروهی از مدیران تیم استقلال برای دیدن بازی تیم به استادیوم آزادی رفته بود پس از پایان بازی با یکی از مسئولان باشگاه همکلام شد.

این فرد مسئول در کادر مسئولان باشگاه استقلال گفت: «در پایان بازی و در حین خروج از استادیوم وقتی درباره جو ورزشگاه و شرایط تیم استقلال با بلانکو صحبت می‌کردم او گفت حالا مطمئن شده که در انتخاب استقلال دچار اشتباه نشده و همان تیمی را انتخاب کرده که دوست داشته در آن بازی کند».

بلانکو که همراه با اعضای تیم استقلال به رختکن رفته بود و در طول بازی نیز در کنار زمین چمن پشت نیمکت استقلال همراه با مهدی هاشمی نسب بازی هم تیمی‌هایش را نگاه می‌کرد به بازیکنان استقلال گفته: «برای بازی در استقلال لحظه شماری می کنم و دوست دارم هرچه سریعتر مشکل کارت بازی ام رفع شود تا کنارتان باشم».

بلانکو در شب بازی با هوادار نیز با اشاره به جو استادیوم گفته بود از اینکه در چنین تیمی با چنین هوادارانی حضور دارد بسیار خوشحال است.

ناگفته نماند؛ از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان به شدت پیگیر کارهای بلانکو هستند تا شرایط حضورش در تیم استقلال برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم اراک مهیا شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11732

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها