دبل استار بررسی می‌کند؛

خبری از بازیکن خارجی نخواهد بود؟

مدیران باشگاه استقلال در تازه ترین ادعای خود اعلام کرده‌اند به زودی دو بازیکن خارجی جذب خواهند شد.

به گزارش دبل استار، پس از مدیر عامل شدن علی خطیر در باشگاه استقلال به نظر می رسید که این تیم حداقل در فصل نقل و انتقالات بتواند بازیکنان خوب و تاثیر گذاری را جذب کند اما این اتفاق رخ نداد.

باشگاه استقلال چند روز پیش در بیانیه ای اعلام کرد که دو بازیکن خارجی که یکی از آنها آرژانتینی و دیگری اسپانیایی هستند به استقلال اضافه خواهند شد که باز هم این اتفاق رخ نداد و حالا به نظر می‌رسد که آبی‌ها حداقل تا نیم فصل بازیکن جدیدی جذب نخواهند کرد.

این در حالی است که پیش از این جواد نکونام و کادر فنی استقلال در رابطه با بیانیه باشگاه و جذب بازیکن خارجی اعلام کرده بودند این اتفاق رخ نخواهد داد. در این بین موضع برخی صفحات مجازی هم این بود که جذب بازیکن آرژانتینی از ابتدا شایعه و دروغ بوده و حضور تورس نیز با توجه به طولانی شدن روند مذاکرات به نظر غیر ممکن می‌رسد.

البته در بازار نقل و انتقالات همواره احتمال تغییر معادلات وجود دارد و بحث جذب بازیکن خارجی استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. هر چند در این باره باید منتظر اتفاقات بعدی ماند.

در این بین برخی رسانه‌های غیر رسمی خبرهای تایید نشده‌ای مبنی بر نهایی شدن جذب مهاجم مصری منتشر کرده‌اند که با توجه به شرایط اخیر حاکم بر فضای نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نمی‌توان با قطعیت درباره آن صحبت کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10227

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها