کلاهبرداری از خالق قراردادهای فیک و تقاصی که گرفته شد

ابتدای فصل بود که بازیکنان پرسپولیس بخاطر اینکه پول‌های فصل پیش خود را نگرفته، تمرینات را شروع نکردند.

به گزارش دبل استار، باشگاه پرسپولیس چند فصلی است که در سازمان لیگ و با صحبت های مدیران و بازیکنان در پایان هر فصل ۱۰۰٪ قرارداد خود را گرفته اند و اما هنوز شروع نشده تا اکنون که فقط ۵ بازی انجام شده دو بار اعتصاب کرده اند و یکبار هم با هماهنگی رسانه‌های جریان اصلی یک شو زیبا و بدون اندکی اشتباه را اجرا نمودند.

ابتدای فصل بود که بازیکنان پرسپولیس بخاطر اینکه پول‌های فصل پیش خود را نگرفته، تمرینات را شروع نکردند و با مروری که بر صحبت همین رسانه‌ها و مدیریت باشگاه پرسپولیس و دیگر مدیریت باشگاه را پیگیری می کردی، آنها بارها اعلام کرده بودند که تنها تیم ایرانی هستند که تمام پول فصل قبل خود را گرفته و فقط چند درصد آپشن ها مانده که نتیجه این قهر و اعتصاب ها جریان بیرانوند بود که برای ۳تا۵ میلیون فقط جنگ راه نینداخت. در بار دوم و بعد از بازی هفته دوم مقابل تراکتور بازیکنان به صف شده و با قضیه ای که بنظر از قبل هماهنگ شده بود به نگرفتن پول خود همگی به حالت مظلوم و سیس انسانهای حاضر در مراسم عزاداری و بغل بسته در کنار هم از نگرفتن پول خود سخن گفتند. در مرحله سوم و بعد از بردی فیک که گل سالم گل‌گهر را داوران نگرفتند و تمام جریان داوری علیه تیم قرمزپوش پایتخت بود که از ۵ بازی ۳ بازیش را با داوری نتیجه گرفته بودند با خبر فسخ و قهر گل محمدی و سپس اعتصاب بازیکنان صحبت از این کردند که پول آپشن های خود را نگرفته و اکنون این سوال پیش می آید که چقدر قرارداد داشتند که هر چه پول می گیرند آپشن آنها تمام نمی شود و ازین منظر بخوبی مشخص می‌شود که قرارداد این باشگاه بدون حساب و کتاب بوده است.

بازیکنان پرسپولیس و یحیی گل محمدی که برای آپشن ۳ میلیاردی و بیرانوند که قبلا برای یک میلیارد پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس را بست، هیچوقت به فکر هواداران نبوده و اکنون هواداران و پیشکسوتان پرسپولیسی هم علنا اعلام کرده که آنها به پرسپولیس تعصب ندارند و فقط بدنبال پول‌های بادآورده ای هستند که گاه از ارز دارویی که با دلار نیمایی و خالی کردن شرکت‌هایی یا مؤسساتی که برای آدم های فقیر جامعه بود، تامین شده و هیچوقت بخاطر هواداران یک ریال از طلب خود را نبخشیده اند.

در همین روزها که یحیی گل محمدی قهر کرده بود که بنظر پول آپشن خود را بگیرد دو خبر بیرون آمد که در این قهرها نهفته شده بود و زیادی به آن پرداخته نشد. گل محمدی هدفش از قهر درست است که گرفتن پولش بود که انگار به کمک هوادار متمول دریافت کرده، اما هدف اصلی یحیی فسخ قرارداد و بستن یک قرارداد دو سه ساله جدید بود که به هیچ وجه تاکنون به هدفی که دنبالش بود به آن نرسید.

علاوه بر خبر قهر و اعتصاب سرمربی و بازیکنان پرسپولیس، خبری منتشر شد که فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است که رقم این پول تا ۵۰ میلیارد عنوان شده است. خبر دیگر که یکی از سایت ها منتشر کرد درباره خبر خرید خانه‌ یکی از سرمربیان لیگ برتری برای همسر دوم خود به قیمت ۱۱۰ میلیارد تومان در منطقه اعیان نشین بوکان تهران خریده است. نکته ای که این سایت منتشر کرده، این است که اگر همه پول‌های این سرمربی را جمع ببندیم و او یک ریال هم خرج نکرده، باز هم به دو سوم قیمت خانه هم نمی رسد. نکته دیگری که این سایت به آن اشاره کرده به دلالی این سرمربی که سالهاست منتشر شده است.

بنابراین با نگاهی به این چند خبر و پیگیری و تحلیل و تفسیر آن می توان به این نکته رسید که قراردادهای پرسپولیس اصلا بدون حساب و کتاب بوده است و کار به جایی رسیده که آنها بعضا ۲۰ میلیارد به دست یک شخص که شناختی نداشته برای سود بیشتر داده و او متواری شده و انگار آن‌ها نمی دانستند که چوپ خدا صدا ندارد و پول‌های بادآورده در یک آن را باد با کمک یه کلاهبرداری می برد و مربی دلالی که همه ازو شناخت دارند دیگر قهرش برای کسی مهم نیست و در جایی دیگر بعضی بازیکنان با مصدومیت های خود، تقاص نابرابری، ناعدالتی و گرفتن پول‌های چند میلیاردی که بیشتر از حقشان هست را در یک آن می دهند که این نشان از این است که هر سربالایی یک سرپایینی هم دارد و دنیا دار مکافات برای دروغگوهایی است که هیچ وقت سیر نمی شوند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11609

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها