با نکونام درنیفتید که با ما طرفید

پیشکسوت استقلال گفت: اوضاع فوتبال مملکت ما به گونه‌ای شده که یک عده حرف مفت زیاد می‌زنند اما به همان مقدار پول مفت هم می‌گیرند.

به گزارش دبل استار، مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق استقلال، در رابطه با تساوی تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین اظهار داشت: متاسفانه بچه‌های تیم استقلال حریف را دست کم گرفته بودند وگرنه به این راحتی گل نمی‌خوردند. ما خوب و به موقع گل زدیم اما با این تصور که می‌توانیم باز هم به آنها گل بزنیم قزوینی‌ها را دست کم گرفتیم.

وی افزود: اگر پرسپولیس مساوی نمی‌کرد کار ما دشوار می‌شد و آن وقت صدر جدول را از دست می‌دادیم اما به هر حال گاهی اوقات در مسابقات یک چنین اتفاقاتی لازم است تا تیم به خودش بیاید. باز هم خوب شد که این تنبیه تیمی، در هفته‌ای رخ داد که هم سپاهان نتیجه نگرفت و هم پرسپولیس.

مدافع اسبق استقلال درباره دلیل این موضوع توضیح داد: غیبت مرادمند و ناهماهنگی ایمان سلیمی با بقیه مدافعان باعث شد تا این اتفاق رخ بدهد. متاسفانه ما از عمق خط دفاعی ضربه خوردیم ولی باید این وضعیت برطرف شود. قطعاً بچه‌های کادر فنی و جواد نکونام این موضوع را مدنظر قرار می‌دهند تا استقلال بیشتر از این ضربه نخورد.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: زدن دو گل در خانه حریف آن هم جلوی تماشاگران قزوینی کار کمی نبود ولی ما باید بتوانیم از این دو گل مراقبت کنیم. مراقبت کردن از گل، از زدن گل مهمتر است وگرنه شما هر چقدر گل بزنید همان قدر هم گل می‌خورید و این فایده ندارد.

وی درباره اتفاقات حاشیه‌ای چند روز گذشته پیرامون مصاحبه‌هایی که در فضای ورزشی باعث دلخوری برخی از پیشکسوتان شده گفت: متاسفانه هر کسی از جایش بلند می‌شود و میکروفون می‌بیند دلش می‌خواهد حرف بزند. جواد نکونام و سابقه فوتبالش در رده باشگاهی چه در ایران و چه در اسپانیا برای همه مشخص است. خوب نیست آنهایی که در تیم‌های دوزاری فوتبال بازی کرده‌اند درباره جواد نکونام اظهار نظر کنند. چون در این صورت همه می‌روند و می‌بینند کجاها بازی کرده‌اند و آن وقت برای خودشان بد می‌شود.

فنونی‌زاده تاکید کرد: متأسفانه فوتبال ما در این سال‌ها طوری شده که یک عده راحت در آن حرف مفت می‌زنند اما در طرف مقابل پول مفت هم زیاد می‌گیرند. مثل اینکه قرار است پول مفت به آنها بدهند تا حرف مفت بزنند. سرتان به کار خودتان باشد و دور و بر استقلال به ویژه جواد نکونام نیایید که با ما پیشکسوتان طرفید.

وی همچنین درباره بازی پیش روی استقلال مقابل تراکتور تصریح کرد: قطعاً بازی آسانی نیست. این دیدار از جمله مسابقات ۶ امتیازی است که قطعاً با حضور هواداران در استادیوم آزادی بچه‌های استقلال با قدرت به میدان می‌روند تا هر سه امتیاز بازی را بگیرند.

منبع خبر : به نقل از خبرورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12004

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها