مهاجم آرژانتینی در کورس آقای گلی قرار می‌گیرد؟

به گزارش دبل استار، استقلال بعد از جدایی شیخ دیاباته از لیگ نوزدهم به بعد یعنی طی ۳ فصل اخیر نه تنها هیچ آقای گلی در لیگ برتر نداشته که مهاجمان این تیم حتی نتوانسته اند در کورس آقای گلی با مهاجمان دیگر تیم ها رقابت کنند.

استقلال بعد از جدایی شیخ دیاباته از لیگ نوزدهم به بعد یعنی طی ۳ فصل اخیر نه تنها هیچ آقای گلی در لیگ برتر نداشته که مهاجمان این تیم حتی نتوانسته اند در کورس آقای گلی با مهاجمان دیگر تیم ها رقابت کنند. در این فصل استقلالی ها امیدوارند گوستاوو بلانکو آرژانتینی همان فوروارد ششدانگ و گلزنی باشد که چند سال است به دنبال آن هستند.

مهاجمی که مانند شیخ بلند قامت است و ویژگی هایی تقریبا شبیه به آخرین آقای گل استقلالی لیگ برتر دارد. مهاجمی شوت زن با توانایی قابل قبول در سرزنی و تکنیک متوسط که راه گلزنی را با جای گیری مناسب اش خوب بلد است. البته با توجه به از دست دادن حداقل ۵ بازی و پیشتازی مهاجمانی چون رضا اسدی با ۵ گل زده بعید است که بلانکو شانس چندانی برای کسب عنوان آقای گلی در این فصل داشته باشد، اما درخشش احتمالی این مهاجم و قرار گرفتن در کورس آقای گلی هم احتمالا برای استقلالی ها راضی کننده خواهد بود. ارسلان مطهری و آرمان رمضانی با وجود شروع های خوبی که در اولین فصل حضورشان داشتند، اما تبدیل به ماشین های گلزنی استقلال نشدند و نتوانستند خط حمله تیمشان را زهردار کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11416

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها