علی فتح‌الله‌زاده؛

اگر استقلال جای تیم‌های دیگر بود ۱۰ امتیاز کم می‌کردند

مدیرعامل سابق استقلال گفت: فوتبالی که در آن صداقت و عدالت نباشد، فوتبال نیست. مرام و معرفت در آن گم شده است. اگر بخواهی سالم کار کنی بدهکار می‌شوی.

به گزارش دبل استار، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال درباره شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدا به نکونام تبریک می‌گویم که چنین تیم خوبی را ساخته است که توانسته در ۵ هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی را کسب کند. با وجود همه مشکلات هواداران از تیم رضایت دارند و امیدوارم همین روند تا پایان ادامه داشته باشد.

او درباره آشتی‌کنان خطیر و نکونام ادامه داد: این آشتی‌کنان را به فال نیک می‌گیرم زیرا برای رسیدن به موفقیت همه ارکان باشگاه باید دست در دست هم اتحاد داشته باشند تا ان‌شاء‌الله در پایان فصل تیم به قهرمانی برسد.

فتح‌الله‌زاده درباره مشکلات مالی استقلال بیان کرد: مشکلات مالی همیشه بوده و زمانی هم که بنده مدیر بودم استقلال چنین شرایطی را داشت اما سوال من این است که چرا بین استقلال و تیم‌های دیگر فرق می‌گذارند؟ چرا باید این تیم به خاطر پول از آسیا حذف شود و بعد از این اتفاق به استقلال پول بدهند. چرا ۱۰ روز زودتر پول ندادید؟ به خاطر اینکه دوست داشتید استقلال از آسیا کنار برود. هزار میلیارد به یک تیم می‌دهید اما صد میلیارد به تیم دیگر نمی‌دهید اما این را بگویم استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزد. این تیم پرافتخارترین تیم آسیاست و به راه خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اشتباهات داوری در جریان دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان توضیح داد: اظهر من الشمس بود که توپ وارد دروازه پرسپولیس شد. اگر ۱۰ سانتی‌متر بود، باز هم می‌شد گفت قابل رویت نبوده است اما توپ نیم متر داخل بود. به نظرم عده‌ای نمی‌خواهند واقعیت‌ها را قبول کنند. این گل نشان داد خیلی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند.

او همچنین درباره جریمه صد میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی افزود: هنوز دلیل این جریمه را نمی‌دانم. به جیب خودشان نگاه کرده‌اند ما را جریمه کرده‌اند. وقتی قانون نباشد هرکس به خودش اجازه می‌دهد چنین آرایی را اعلام کند. فوتبالی که در آن صداقت و عدالت نباشد، فوتبال نیست. مرام و معرفت در آن گم شده است. اگر بخواهی سالم کار کنی بدهکار می‌شوی.

فتح الله زاده درباره کسر یک امتیاز از پرسپولیس توسط کمیته انضباطی گفت: با کسر یک امتیاز چه اتفاقی می‌افتد؟ به خطیر پیشنهاد می‌کنم سقف را رعایت نکند و چند بازیکن جذب کند چون در نهایت یک امتیاز از این تیم کسر می‌شود. البته اگر استقلال جای تیم‌های دیگر بود ۱۰ امتیاز کم می‌کردند.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11419

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها