یک هفته از سفر النصر به ایران گذشت؛

از صدور رأی پرونده پرسپولیس چه خبر؟

هنوز از وضعیت رسیدگی به شکایت برخی باشگاه‌ها از تخلف تیم پرسپولیس خبری در دسترس نیست.

به گزارش دبل استار، هفته گذشته بود که به نقل از خبرگزاری ایران ورزشی، منصور قنبرزاده از عبور کردن پرسپولیس از سقف قراردادها گفته بود و از آنجا که در همین مورد سپاهان نقره داغ شد، به فاصله یک روز پرونده‌ای با تخلفات مشابه به سپاهان برای پرسپولیس باز شد که صدور رأی آن را به مدتی دیگر موکول کردند.

عبور پرسپولیس از سقف قرارداد

بیشترین بحث چند ماه اخیر لیگ برتر فوتبال در رابطه با «قانون سقف قرارداد» بوده و اولین تیمی که تاوان رعایت نکردن این قانون را داد سپاهان بود. هفته گذشته اما مباحثی مطرح شد که پرسپولیس نیز از این سقف عبور کرده و همچنین شایعاتی وجود داشت که هر چند در قراردادهای بازیکنان ارقام خاصی دیده نمی‌شود اما در ازای امضای قراردادی ارزان، با دریافت سکه و اتومبیل باشگاه پرسپولیس ظاهر امر را حفظ کرده‌ است.
در صورت صحت این موضوع اینگونه می‌توان برداشت کرد که  بازیکنان پرسپولیس با پیشنهادی به مراتب پایین‌تر از دیگر تیم‌ها با این باشگاه قرارداد امضا نکرده‌اند و اگر چه پرسپولیس در صف شاکیان سپاهان حضور داشته اما خود نیز از قانون و دستورالعمل جدید نقل و انتقالاتی تبعیت نکرده است.

رسیدگی به پرونده پرسپولیس به کجا رسید؟

زمانی که شکایت تیم‌ها از سپاهان ثبت شد، برای رسیدگی به این پرونده شکایت در کمیته انضباطی جلسه‌ای با حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد که در فاصله کوتاهی پس از اتمام این جلسه، حکم مورد نظر برای سپاهان صادر شد.

حال پس از گذشت یک هفته که برای پرسپولیس نیز پرونده‌ای مشابه به سپاهان باز شده است، نه تنها رسیدگی در خصوص آن صورت نگرفته، بلکه خبری در این مورد نشده و هیچ یک از اعضای کمیته انضباطی صحبتی از صدور حکم برای سرخ‌ها انجام نداده است و سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه رسیدگی و صدور حکم برای دو تیم خاطی به یک صورت پیش نرفته است تا علیرغم حضور هر دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا، تنها یک تیم بلافاصله دچار کسر امتیاز و جریمه مالی شود!

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10955

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها