سریال تعطیلی؛

به لیگ فرسایشی ایران خوش آمدید

از عجایب لیگ برتر فوتبال ایران تعطیلی های مکرر است،موضوعی که در هیج کجای فوتبال دنیا دیده نمی‌شود.

به گزارش دبل استار، لیگ بیست و سوم را شاید بتوان یکی از فشرده ترین و عجیب ترین لیگ ها دانست. از اردوهای تیم ملی و فیفادی ها گرفته تا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و به زودی هم شروع جام ملت های آسیا، سبب تعطیلی و تعویق مسابقات لیگ برتر شده و می شود. اتفاقی که هم برای نمایندگان ایران در آسیا به معضل بدل شده و هم برای سایر تیم ها.

به طور مثال مصاف استقلال، به عنوان صدرنشین لیگ و فولاد خوزستان بعد از گذشت ١۴ روز از آخرین مسابقه هر دو تیم برگزار خواهد شد. اتفاقی که علاوه بر افزایش احتمال مصدومیت ها، بازیکنان را نیز از شرایط مسابقه دور خواهد کرد.

مگر غیر از این است که حریفان عربستانی علاوه بر بازی در لیگ، در لیگ قهرمانان نیز حاضر می شوند؟ پس چگونه است که تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان، علاوه بر استراحت طولانی مدت، سبب تعطیلی مسابقات سایر تیم ها نیز می شوند؟

دربی تهران که می بایست در هفته پنجم برگزار می شد، هنوز برگزار نشده است و قرار است بعد از هفته دوازدهم برگزار شود! این مسابقه با همه اهمیتش، با سایر مسابقات چه فرقی می کند؟ مگر هفته گذشته در لیگ برتر انگلستان دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به عنوان دو رقیب اصلی برای عنوان قهرمانی، در لیگ به مصاف یگدیگر نرفتند؟ جالب اینجاست که هر دو تیم به فاصله ٣ روز از آخرین مسابقه، در مسابقات قاره ای نیز شرکت کردند.

علاوه بر همه این موضوعات، سایر تیم ها بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با مسابقاتی فشرده تر به نسبت نمایندگان آسیایی مواجه هستند و این موضوع هم در نوع خود جالب توجه است.

تیم استقلال که بعد از ١۴ روز آن هم در خوزستان به مصاف تیم فولاد این شهر می رود، با استراحت کمتر نسبت به رقیب سنتی خود، آماده دربی خواهد شد.

سالهاست هیچ تیمی از ایران در مسابقات قاره ای قهرمان نشده است؛ با این حال هنوز هم که هنوز است، در بر روی همان پاشنه می چرخد تا شاهد عجیب ترین نوع از مدیریت باشیم.

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12613

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها