بازیکن عراقی استقلال راهی مس رفسنجان شد

بازیکن عراقی استقلال که حالا در اختیار مس رفسنجان قرار گرفته است، اتفاقات خیلی عجیبی را در تهران به چشم دید.

به گزارش دبل استار، حدوداً یک ماه قبل بود که منتظر محمد بازیکن تیم ملی امید عراق که احتمال دارد در جام ملت‌های آسیا هم کشورش را همراهی کند به تهران آمد تا با استقلال قرارداد ببندد.

منتظر به استقلال پیوست اما قبل از بازی با صنعت نفت آبادان اتفاقات دیگری رخ داد و او را از فهرست کنار گذاشتند چون به خاطر قضیه سقف بودجه نمی‌توانستند قرارداد این بازیکن را ثبت کنند! در نهایت مقدمات کار فراهم شد تا بازیکن عراقی استقلال به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شود و حالا باید ببینیم چه زمانی زمینه برای بازگشت او به جمع آبی‌پوشان فراهم می‌شود.د

در رابطه با منتظر، سه شنبه شب از افراد نزدیک به باشگاه مس رفسنجان شنیدیم پس از اینکه این بازیکن به صورت قرضی در اختیار این تیم قرار گرفت، استقلالی‌ها با هتل محل اقامت او تسویه حساب نکرده بودند و تاکید داشتند صورتحساب هتل منتظر محمد باید توسط باشگاه جدیدش پرداخت شود!

البته این مسئله ابتدا واکنش رفسنجانی‌ها را در پی داشت ولی اینطور که شنیده‌ایم بالاخره با هتل تسویه شد اما هنوز با صراحت نمی‌توانیم بگوییم خود استقلال چنین کاری را انجام داد یا مس رفسنجان رقم مورد نظر را پرداخت کرد؟ به هر حال واقعیت امر این است که بازیکن عراقی به دعوت استقلال وارد ایران شده بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10517

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها