(فریم به فریم) شادی و غم هوشمند در چند ثانیه 

بازی شب گذشته نساجی ایران و الهلال عربستان با اتفاقی جالب همراه بود.

به گزارش دبل استار، امیر محمد هوشمند بازیکنان تیم نساجی مازندران با بازیکن الهلال درگیر شد و داور بعد از درگیری به وی ای آر مراجعه کرد و داور دو بازیکن را فراخواند.

داور چینی اول هوشمند را فراخواند و داور کارت زردی که به او داده بود را پس گرفت و هوشمند با جمله Thank you(متشکرم) از او تشکر کرد و فکر کرد که داور بخاطر اینکه او نامش هوشمند است و به معنی باهوش است، کارت زرد او را بخشیده است، اما چند ثانیه بعد داور چینی او را با کارت قرمز جریمه کرد و گفت هوشمند جان زبانت انگلیسیت و معنی اسمت در حد کارت زرد بود و چون چشم بازیکن الهلال را با انگشت در آوردی و زبان چینی بلد نیسی، این بار کارت قرمز بهت میدم تا دفعه بعد بدونی که اول داور کجاست و زبان اون کشور را یاد بگیری و بعد فوتبال با پا بازی می کنند و نه دست.

هوشمند اما اصلا مقصر نیست و چون با بودن وی ای آر شادی و غم، رنگ کارت ها و گل بودن یا نبودن در چند ثانیه تغییر می کند و ما اصلا در لیگ مان این چیزها را نمی دونسیم.

امیرمحمد جان با وجود وی ای آر دفعه بعد در آسیا سریع واکنش نشان نده و اینجا لیگ برتر خودمون نیس که حرف داور یک کلام باشد.اینجا حرف داور هر لحظه تغییر می کنه و هر ثانیه همانجور که تو ضایع شدی، بازیکن، سرمربی و هوادار هم ضایع می کند و یا جای شادی و غم را در لحظه تغییر می دهد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11157

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها