هفته کم فروغ ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران چندان خوب پیش نرفت.

به گزارش دبل استار ، هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را باید هفته عجیب و غریب لیگ قهرمانان آسیا نامگذاری کرد. هفته دوم برای نمایندگان کشورمان با برد پرسپولیس دررقطر، عدم برگزاری بازی سپاهان و الاتحاد بدون توضیح قانع کننده ای از مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان و باخت نساجی مقابل الهلال عربستان همراه شد و ما در این گزارش به مرور بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا خواهیم پرداخت.

گروه A

در گروه اول از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در امارات تیم العین با نتیجه ۴بر۲ آخال ترکمنستان را برد و تیم الفیحا عربستان هم با نتیجه ۲ب ۰ تیم پاختاکور ازبکستان را برد. در هفته سوم پاختاکور و آخال ترکمنستان و العین امارات و الفیحا عربستان به مصاف هم در سه‌شنبه دوم آبان می روند. در جدول العین ۶، الفیحا، آخال ۳ و پاختاکور ازبکستان بدوم امتیاز می باشد.

گروه B

هفته دوم از دومین روز اولین روز از رقابت های غرب آسیا در گروه دوم الفیصلی اردن در خانه الشارجه امارات با یک گل مغلوب شد و نسف قارشی ازبکستان هم با نتیجه ۳بر۱ السد قطر را برد که برای هواداران استقلال بریس آمانوف بازیکن سابق استقلال بود که در پایان بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در هفته سوم دوشنبه اول آبان ماه الشارجه امارات میزبان نسف قارشی و السد قطر هم از الفیصلی اردن پذیرایی خواهد کرد. در جدول نسف قارشی ۶، الشارجه ۴، السد و الفیصلی هم با ۱و بدون امتیاز در رده‌های بعدی گر دوم قرار دارند.

گروه C

گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا را باید عجیب ترین گروه این فصل لیگ قهرمانان آسیا نامگذاری کرد. در دومین هفته آلمالیق ازبکستان با نتیجه ۲بر۱ در خانه مغلوب نیروی هوایی عراق شد و در حساسترین بازی این گروه دو تیم سپاهان و الاتحاد باید به مصاف هم می رفتند که مشخص نشد و یا هنوز کسی بطور واضح علت لغو بازی را توضیح نداده است. در هفته سوم سپاهان به خانه آلمالیق ازبکستان در اول آبان ماه می رود و الاتحاد در جده میزبان نیروی هوایی عراق خواهد بود. در جدول نیروی هوایی ۴ امتیاز و الاتحاد ۳ امتیاز دارد و باید منتظر ماند که کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه دیدار نمایندگان ایران و عربستان را مشخص کند.

گروه D

در گروه چهارم نوبهار ازبکستان با ۳ گل تیم مومبای سیتی هندوستان را برد و در حساسترین بازی برای هواداران کشورمان و بخصوص مازندرانی تیم نساجی مازندران میزبان الهلال عربستان بود که در پایان با نتیجه ۳بر۰ بسود نمایندگان عربستان به پایان رسید. در هفته سوم این دیدارها در دوشنبه اول آبان ماه نوبهار میزبان نساجی مازندران خواهد بود و الهلال در ریاض از مومبای سیتی پذیرایی خواهد کرد. در جدول الهلال و نوبهار با ۴ امتیاز در صدرند و نساجی با ۳ و مومبای سیتی بدون امتیاز در قهر جدول این گروه می باشد.

گروه E

گروه ششم با دو بازی همزمان در دوشنبه دهم مهرماه برگزار شد که پرسپولیس در قطر با گل عالیشاه، الدحیل را شکست داد و النصر عربستان در حالی که در پایان نیمه اول با یک گل از استقلال تاجیکستان عقب بود با ۳ گل که رونالدو(۱)و تالیسکا(۲) به ثمر رساند مقابل نماینده تاجیکستان به برتری رسید. در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم از غرب آسیا در روز سه‌شنبه ۲ آبان ماه النصر میزبان الدحیل قطر خواهد بود و پرسپولیس از استقلال تاجیکستان در آزادی پذیرایی خواهد کرد. در جدول النصر ۶ امتیاز و پرسپولیس با ۳ و تیم‌های استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر در رده‌های اول تا چهارم این گروه قرار دارند.

این بازی‌ها بعد از فیفادی که در دهه سوم مهرماه برگزار خواهد شد و از اوایل آبان ماه برگزار خواهد شد و بنظر دو بازی که تیم‌ها مقابل یک تیم بصورت رفت و برگشت انجام می دهند تا حدود زیادی تکلیف تیم‌های صعود کننده یا سقوط کننده مشخص خواهد شد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11161

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها