احتمال غیبت ادامه دار بلانکو در لیست استقلالی ها

قراردادگوستاوو بلانکو با استقلال هنوز ثبت نشده و با شرایط کنونی احتمال غیبت او مقابل آلومینیوم اراک هم وجود دارد.

گزارش دبل استار، با وجود اینکه گوستاوو بلانکو حدودا از یک ماه قبل در تمرینات استقلال حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد، اما او همچنان مجوز بازی‌اش را به دست نیاورده است!

با توجه به پر شدن سقف بودجه استقلالی‌ها، ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی منوط به کاهش رقم قرارداد بازیکنان دیگر و خالی شدن بودجه است. این اتفاق هنوز رخ نداده تا قرارداد بلانکو هم ثبت نشود و این بازیکن نتواند برای تیمش به میدان برود.

در فاصله ۴ روزه تا دیدار استقلال و آلومینیوم، هواداران آبی پوش امیدوارند برخی بازیکنان که گفته می‌شود برای کاهش رقم قراردادشان چراغ سبز نشان داده‌اند، این کار را انجام بدهند اما هنوز در واقعیت چنین اتفاقی رخ نداده است.

بلانکو در بازی گذشته استقلال و هوادار به ورزشگاه آزادی رفت، اما از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی شد و حق حضور در لیست آبی پوشان را نداشت. حال این نگرانی وجود دارد که تا روز جمعه هفته جاری نیز مشکلات مربوط به ثبت نشدن قرارداد او ادامه پیدا کند و این بازیکن آرژانتینی نتواند برای تیمش به میدان برود.

باید دید مدیران باشگاه استقلال طی روزهای آینده اقدام عملی در این خصوص انجام می‌دهند یا اینکه شاهد غیبت ادامه‌دار بلانکو در لیست آبی پوشان خواهیم بود

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11740

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها