توافق دروازه بان استقلال با شمس آذر

علیرضا رضایی با عقد قراردادی به تیم فوتبال شمس آذر قزوین پیوست.

به گزارش دبل استار، بالاخره تکلیف سنگربان جوان استقلال مشخص شد و علیرضا رضایی که قراردادش را با آبی‌های پایتخت فسخ کرده بود، راهی قزوین شد تا پیراهن شمس آذر را بر تن کند.

در روز پایانی بازار نقل و انتقالات بود که باشگاه استقلال قرارداد علیرضا رضایی را فسخ کرد و این بازیکن پس از یک ماه، بالاخره روز گذشته در ساختمان باشگاه حضور یافت و برگه فسخش را دریافت کرد.

رضایی مذاکراتی را با چند باشگاه از جمله پرسپولیس انجام داده بود، ولی در نهایت با تیم فوتبال شمس آذر قزوین به توافق رسید و قرارداد یک‌ساله‌ای را با این تیم به امضا رساند.

رضایی با درخشش در تیم پیکان توانست نامی برای خود دست و پا کند و در آغاز لیگ بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی، به استقلال پیوست و نمایش خوبی نیز در ترکیب آبی‌ها داشت، ولی فصل قبل چندان توسط ساپینتو به بازی گرفته نشد.

از آنجایی که رضایی وارد ۲۴ سالگی شده، طبق قوانین امسال باید نامش در میان بازیکنان بزرگسال به ثبت برسد در نتیجه در فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال جایی برای او وجود نداشت و آبی‌ها مجبور شدند که قرارداد این بازیکن را فسخ کنند.

نکته جالب اینکه تابستان امسال سینا سعیدی‌فر نیز از استقلال راهی شمس آذر شده بود و حالا دومین گلر استقلالی نیز به این تیم قزوینی می‌پیوندد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11441

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها