کریمی راست می‌گوید؟ قربان‌زاده مانع استقلالی شدن بیرانوند شد؟

تبعات عدم انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال همچنان ادامه دارد.

به گزارش دبل استار، یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستان امسال، ماجراهای مربوط به علیرضا بیرانوند بود. او که بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس، تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت، نهایتا تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کند. قراردادی که طبق گفته علی بیرو، به لحاظ مالی هیچ امتیاز جدیدی برای او نداشته است!

نکته قابل توجه اینکه بعد از منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال، حجت کریمی به عنوان سرپرست وقت استقلال سوژه انتقادهای زیادی شد که او چند روز از روزهای نقل و انتقالات را روی بازیکنی تمرکز کرده بود که خیلی بعید بود پیراهن پرسپولیس را با استقلال عوض کند و به قول معروف، کریمی چند روزی هواداران تیمش را سر کار گذاشته بود!

سرپرست وقت استقلال، در بخشی از صحبتهایش در برنامه شب‌های فوتبالی، مدعی شد که مقصر اصلی نیامدن بیرانوند به استقلال کسی نیست جز قربان‌زاده رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی:” بیرانوند می خواست به استقلال بیایید و مبلغ قراردادش را هم اسپانسر پرداخت می کرد اما آقای قربان‌زاده گفت شما هر توافقی کنید معتبر نیست و من جلسه با بیرانوند را کنسل کردم و استعفا دادم.”

ادعای کریمی، خیلی زود با واکنش قربان‌زاده در صفحه اینستاگرامش مواجه شد و او در یک استوری نوشت: «بنده هیچ اطلاعی از موضوع آقای بیرانوند ندارم و آقای کریمی امشب ناجوانمردانه مثل آب خوردن دروغ گفت. در جلسه اعضای هیات مدیره اعلام کردند ما هیچ اطلاعی از اقدامات آقای کریمی نداریم و به ایشان اعلام کردم قراردادها باید به تایید هیات مدیره و معاون مالی برسد تا به سرنوشت قبلی‌ها دچار نشویم. ایشان که از قبل پیامک استعفا را آماده کرده بود به دلیل ناتوانی و شکست پروژه بیرانوند و انتقال غیر قانونی ۱۲ میلیارد تومان به مهرداد محمدی، با فرار رو به جلو استعفا داد.”

با توجه به اینکه سازمان بازرسی هم در باشگاه استقلال مستقر شده بود، مطمئنا قانون سقف قرارداد اجازه نمی داد بیرانوند، با ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای دو سال استقلالی شود. حجت کریمی بدون اطلاع هیات مدیره هم ۱۲ میلیارد تومان به مهرداد محمدی داده بود که این ماجرا هم پاشنه آشیل او شد. چرا که هم هیات مدیره علیه او شورید و هم اینکه بعدها خود مهرداد محمدی مجبور شد از قراردادش چندین میلیارد کم کند تا باشگاه استقلال بتواند آن را ثبت کند. این اتفاق درباره قرارداد نکونام هم افتاده بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10620

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها