ادامه جنگ قربان‌زاده و کریمی؛ تهدیدها ادامه دارد

درگیری رسانه‌ای رییس پیشین سازمان خصوصی‌سازی با سرپرست سابق باشگاه استقلال ماجراهای این باشگاه را وارد مرحله جدیدی کرده است.

به گزارش دبل استار، حجت کریمی که شب گذشته حضوری جنجالی در برنامه شب‌های فوتبالی داشت، در بخش قابل توجهی از صحبت‌هایش، انگشت اتهام را به سمت حسین قربان زاده رییس وقت سازمان خصوصی‌سازی نشانه گرفت.

کریمی که عملکرد مدیریتی‌اش، انتقادهای زیادی را به همراه داشته، شب گذشته از حسین قربان‌زاده به عنوان “عامل نابودی استقلال” یاد کرد و فحوای حرفهایش این بود که رییس سازمان خصوصی‌سازی بر سر راه مدیریت استقلال سنگ اندازی می‌کرده و اجازه فعالیت به آنها نداده است. البته این مساله واکنش قربان‌زاده را به دنبال داشت و او در اقدامی عجیب بخشی از چت‌های خصوصی‌اش با حجت کریمی را منتشر کرد.

در بخشی از این افشاگری، قربان‌زاده تصویر یک فقره چک به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را منتشر کرد که در تاریخ ۹ خرداد برای باشگاه استقلال واریز شده است. او با کنایه نوشت: قبل از دریافت چک: دکترجان بودم و بعد از دریافت چک: عامل نابودی استقلال!

البته حسین قربان‌زاده در مطلبی جداگانه این را هم نوشته که به زودی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای مطالب دیگری مطرح خواهد کرد تا به نوعی برای کریمی و تیم مدیریتی وقت استقلال خط و نشان هم کشیده باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10618

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها