کمیته خانواده افشاریان یا کمیته داوران؟

خداداد افشاریان با حضور در برنامه زنده تلوزیونی از مسائلی حمایت کرد که مخاطب را شگفت زده کرده بود.

به گزارش دبل استار، داوری و مشکلاتش چند سالی است متن فوتبال ایران را به تسخیر خود در آورده است؛ به طوری که اغلب حواشی ایجاد ‌شده پس از اتمام هر مسابقه، بدون شک اشتباهات بعضا تاثیرگذار داوری است.

کمیته داوران که در این امر نقش اصلی را ایفا می کند، این روزها به صورت خویشاوندی اداره می شود! خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران که علاوه بر فرزند خود، داماد و سایر اقوام را نیز از این کمیته بی نصیب نگذاشته، با حضور در تلویزیون صراحتا به اشتباهات تاثیرگذار داوران در ١١ مسابقه اشاره کرده است. مسئله ای که گویا برای این آقا و کمیته اش از کمترین درجه اهمیت برخوردار است.

البته که نگاه سطحی افشاریان به مسائل، تازگی نداشته و مسبوق به سابقه است. به طور مثال دربی سال گذشته را به یاد آورید. جایی که علیه استقلال اشتباهی صورت گرفت اما رئیس کمیته داوران معتقد بود اگر خطا اعلام می شد، هواداران تیم پرسپولیس ناراحت می شدند! اتفاقی نادر و عجیب که مستطیل سبز تا به حال به خود ندیده بود.

موضوع دیگری که افشاریان به راحتی از روی آن عبور کرد، قضاوت فرزندش به عنوان داور است؛ در حالی که دو سال صغر سنی دارد. البته که افشاریان معتقد است صغر سنی امری کاملا قانونی است و او و پسرش مرتکب هیچگونه تخلفی نشده اند.

این طرز تفکر اما بیش از هر کس هواداران و علاقمندان به فوتبال را به فکر وا می دارد. اینکه آیا قضاوت مسابقاتی که برایش اینهمه هزینه شده و درجه اهمیت آن به گونه ای است که بعضا سبب از دست رفتن جان هواداران شده است نیز با همین طرز فکر صورت می گیرد یا خیر.

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12405

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها