کمک گرفتن خطیر از کاپیتان‌ها

خطیر شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد کرد که با بازیکنان باید صحبت کنیم تا بتوانیم قراردادها را کم کرده و با بلانکو ثبت کنیم‌.

به گزارش دبل استار، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی شبهای فوتبالی سه شنبه شب درباره کم کردن قرارداد بعضی بازیکنان و ثبت نشدن قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی این فصل استقلال گفت که برای ثبت قرارداد بلانکو باید قراردادهای بازیکنان کم شود و باید هر چه زودتر با صحبت با سرمربی و کاپیتان های استقلال این مشکل را حل کنیم تا گوستاوو بلانکو هر چه زودتر به ترکیب استقلال راه یابد تا بتواند از نظر فنی به تیم کمک کند.

خطیر اعلام کرد کرد که با سایر بازیکنان باید صحبت کنیم تا بتوانیم قراردادها را کم کرده و با بلانکو ثبت کنیم‌ رویمان نمی‌شود با بازیکنان حرف بزنیم؛ وقتی هنوز از فصل گذشته بازیکنان استقلال ۵۰درصد طلبکار هستند و از فصل جدید فقط ۱۰ درصد گرفته‌اند چطور می‌توانیم بگوییم که از رقم قراردادشان کم کنند. با جواد نکونام و کاپیتان‌های تیم در این باره حرف زده‌ایم تا راهی پیدا کنیم. برای ثبت بلانکو مجبور هستیم تا برخی قراردادها را کم کنیم. کم شدن قراردادها در همه جا هست و اخیرا در بارسلونا هم رقم خورده است. به هر تا حدی از بازیکنان می شود، درخواست کمک کرد. رویمان نمی‌شود به بازیکنی که از سال قبل طلبکار است، بگویم قراردادت را کم کن.

قانون سقف بودجه که از این فصل برای فوتبال ایران و تیم های لیگ برتری آن وضع شده، خواسته یا ناخواسته به بعضی تیم ها و بخصوص استقلال که با مشکلات مالی بسیار زیادی روبرو هستند، فشار زیادی وارد کرده است.وقتی هنوز باشگاه استقلال نتوانسته قرارداد سال پیش بازیکنان را تسویه کند، چگونه می تواند از بازیکنان و بخصوص کسانی که مشکلات مالی دارند و بعضی که در مصاحبه های قبلی هم اعلام کرده که حاضر به تخفیف به باشگاه و کم کردن قرارداد خود نیستند، بخواهد که قراردادهایشان را کسر کنند تا قرارداد بازیکن جدید خارجی آنها ثبت شود. بهر حال خطیر در این کار و از طریق مصاحبه تلویزیونی از کاپیتان های باشگاه مانند، سیدحسین، روزبه و از جواد نکونام سرمربی باشگاه استقلال که قبلا پیشقدم شده و قرارداد خود را تخفیف داده خواست تا برای موفقیت استقلال بار دیگر این کار را انجام دهند.

باشگاه استقلال که از مدیریت، سرمربی و بازیکنان تشکیل شده به خوبی می دانند که موفقیت یک باشگاه در گرو اتحاد، همبستگی و همدلی می باشد که در همه ارکان باشگاه باید با هم همراه و همگام باشند و هواداران استقلال هیچوقت این نسل و تیم و بازیکنانی که در این چند ساله در استقلال بوده را فراموش نخواهند کرد که بدون فکر کردن به مادیات تا پای جان برای موفقیت استقلال تلاش کرده و خواهند کرد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11461

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها