درخواست نکونام از آبی پوشان؛پیگیر نتایج رقیب نباشید

با توجه به بازی های پیش رو استقلال این تیم فقط به برد فکر میکند.

به گزارش دبل استار، استقلال در حالی شنبه آینده در اهواز مصاف دشواری را برابر فولاد پشت سر خواهد گذاشت که رقیب سنتی این تیم به تازگی در آسیا از دور رقابت‌ها کنار رفته و برای اولین بار از سال ۹۱ در شش دیدار متوالی به پیروزی نرسیده است.

این موضوع می‌تواند از یک جهت استقلالی‌ها را سرخوش کند که این تیم در آستانه دربی با وضعیتی متفاوت و با مشکلات عدیده روحی و روانی و اختلافات داخلی به حساس‌ترین بازی فصل خود خواهد رسید.

این در حالی است که از اردوی استقلال خبر می‌رسد که در حال حاضر تمام حواس و فکر و ذکر جواد نکونام و شاگردانش به دیدار روز شنبه در برابر فولاد معطوف شده و به تازگی سرمربی استقلال در جمع شاگردانش از آنها خواسته زیاد پیگیر نتایج رقیب سنتی نباشند و این هشدار را داده که اصلا به نتایج و ناکامی‌های پرسپولیس کاری نداشته باشند.

در هر صورت جواد عاقلانه‌ترین راهکار را برای شاگردانش در نظر گرفته چرا که به نظر می‌رسد مسائلی مانند ناکامی یا کامیابی تیم‌ها در مسابقات مختلف بیشتر جنبه رسانه‌ای پیدا کرده و به درد کری‌خوانی هواداران می‌خورد، تا اینکه تیم‌ها بخواهند روی این موارد به موج‌سواری بپردازند و حساب و کتاب نتایج خود را به عدم نتیجه‌گیری تیم‌های دیگر به خصوص در تورنمنتی متفاوت معطوف کنند.

همه اینها در حالی هستند که دربی‌های گذشته در طول تاریخ این مساله را ثابت کرده که در بیشتر این دیدارها، هر دو تیم بدون توجه به وضعیت جدولی و شرایط قبل از دربی به مصاف حریف خود رفته و اصولا وضعیت قبل از مسابقه روی این دیدار حساس و هیجان‌انگیز تاثیرگذار واقع نخواهد شد.

آنها به خوبی می‌دانند که دیدار دربی با همه دیدارهای دیگر فرق داشته و لزوما اینطور نیست که تیمی که از لحاظ روحی و روانی یا جدولی در شرایط بهتری قرار دارد حتما در این مسابقه (دربی) هم برنده خواهد شد؛ هرچند نکونام به خوبی می‌داند که این دیدار از یک جنبه دیگر می‌تواند برای استقلالی‌ها خطرناک باشد؛ از این جهت که پرسپولیسی‌ها به قصد جبران ناکامی در آسیا و نتایج اخیر خود با تمام توان برای بازگشت حیثیت از‌دست‌رفته خود به دربی قدم خواهند گذاشت تا دوباره دل هواداران خود را شاد کرده و به کورس مدعیان بازگردند که این موضوع بدون شک می‌تواند تحت هر شرایطی کار شاگردان نکونام در دیدار پنجشنبه آینده را دشوارتر کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12735

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها