این استقلال به یک شرط مدعی قهرمانی است

در هفته سوم رقابت های لیگ برتر که استقلال به دیدار سپاهان رفته بود با تمام شایستگی نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش دبل استار، استقلال در هفته سوم و حساسترین بازی هفته لیگ در مقابل هواداران پرتعداد دو تیم با یک گل شکست خورد.استقلال در بازی با سپاهان، با سیستم ۳۵۲ پای به میدان گذاشت و همین تغییر سیستم دست مورایس را برای استفاده از جناحین به کلی بست.

استقلال تاکنون سه بازی در لیگ برتر پشت سر گذاشته که بدون تردید، بهترین بازی آنها مقابل سپاهان پرمهره و تا بن دندان مسلح بوده است، نه دو دیداری که مقابل صنعت نفت و ملوان به برتری رسیده است.

استقلال بدون شک این فصل مدعی قهرمانی است، اگر مدیریت باشگاه و در راس آن علی خطیر بتواند و در یک کلمه اگر بخواهد با خرید چند ستاره خوب تیم را در قسمت وینگر و یک مهاجم هدف تقویت کند.

از امروز تا آخرین روز نقل‌وانتقالات، کمتر از یک هفته مانده است و اگر خطیر بخواهد که استقلال برای این فصل مدعی قهرمانی باشد، باید هر چه زودتر دست به کار شود و به قول هایی که داده و در سایت باشگاه و بیانیه بعد از بازی با سپاهان هم آن را اعلام کرد، هر چه سریعتر بازیکنانی که نکونام آن را از نظر فنی تایید کرده باشد به تیم اضافه کند.

استقلال در بازی با سپاهان نشان داد که برای مدعی قهرمانی بودن در این فصل، از بقیه مدعیان هیچ چیز کمتر ندارد، اگر آقای خطیر در زمینه تقویت تیم دست از لجاجت با نکونام بردارد و تیم را هر چه سریعتر تقویت کند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10159

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها