بهتاش فریبا: استقلال مقابل سپاهان می‌توانست بازنده نباشد

بازیکن اسبق آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال بازی خوبی را انجام داد و مستحق باخت نبود.

به گزارش دبل استار ، ههبهتاش فریبا درباره شکست یک بر صفر آبی‌پوشان مقابل سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی در نیمه اول متعادل بود. دو تیم سعی می‌کردند گل نخورند. استقلال منطقی بازی کرد و سعی داشت بدون گل خورده به رختکن برود اما با پنالتی گرفته‌شده این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: قبل از پنالتی، روی مطهری خطا شد و داور باید خطا می‌گرفت. پنالتی هم گل نشد و روی ریباند توانستند دروازه استقلال را باز کنند. در نیمه دوم استقلال حریفش را تحت فشار قرار داد. استقلال بازی خوبی را انجام داد و مستحق باخت نبود. حداقل نتیجه باید مساوی می‌شد که اینگونه نشد.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان گفت: در دقایق پایانی ضربه‌ای که مهرداد محمدی در محوطه جریمه زد، با دست سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان، برخورد داشت. نمی‌دانیم چرا داور آن صحنه را پنالتی نگرفت؟

فریبا درباره عملکرد استقلال در این بازی افزود: استقلال یک تیم مدعی است و می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند. درست است که بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده‌اند اما همین بازیکنانی که در این تیم حضور دارند می‌توانند برای قهرمانی استقلال تلاش و مبارزه کنند. استقلال برابر سپاهان فوتبال با برنامه‌ای را به نمایش گذاشت و اجازه نداد تیمی که در دو هفته گذشته بیشترین حملات را مقابل حریفان روی دروازه داشت برابر استقلال بازی همیشگی‌اش را ارائه دهد.

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این روزهای این تیم تصریح کرد: سال‌های سال است که باشگاه استقلال از این بابت ضربه می‌خورد. از این بی‌برنامگی‌ها لطمه دیده‌ایم. اگر استقلال ثبات مدیریت و مربی داشته باشد می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند. متاسفانه امسال برای قراردادها سقف تعیین کردند. آنهایی که بلد بودند آن را دور زدند و در این بین فقط استقلال ضربه خورد و نتوانست در نقل و انتقالات بازیکن جذب کند. باز جای شکرش باقی است که حداقل دو بازیکن جدید جذب شدند.

فریبا درباره جلسه برگزارشده پیشکسوتان با حجت کریمی، سرپرست سابق مدیرعاملی استقلال، بیان کرد: به دعوت آقای روشن و به اتفاق تعدادی از پیشکسوتان به دفتر ایشان رفتیم و او هم قصد داشت درباره اقداماتی که در مدت زمان مدیریتش انجام داده بود، توضیحاتی را به ما بدهد. باعث ناراحتی است چنین فردی که توانست بدهی سنگین استراماچونی را بپردازد رفتاری ببیند که وادار به استعفا شود. اگر او می‌ماند خیلی خوب می‌شد.

او درباره دیدار هفته آینده آبی‌ها مقابل استقلال خوزستان گفت: استقلال باید در این بازی به دنبال پیروزی باشد تا همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد. امیدوارم با حضور هواداران در این بازی موافقت شود تا در کنار آنها تیم به دنبال کسب موفقیت باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10176

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها