مدیر مستقل نه! اینجا همه مستمعند

مدیران استقلال مطیع امر دستورات خارج از باشگاه هستند .

به گزارش دبل استار ، اگر تا مدتی پیش، اندک شکی وجود داشت که مدیران استقلال مطیع امر دستورات خارج از باشگاه نیستند، قطع به یقین با روی کار آمدن علی خطیر این شک از بین رفت. شاید حالا دیگر کسی مدعی مستقل بودن مدیران استقلال را نداشته و یا حتی تمایلی برای جانبداری از آنان نشان دهد چرا که در همین چند ماه حضور این مدیر، اثبات شد نه تنها او بلکه مدیران عامل سابق نیز اراده‌ای از خود نداشته و فقط به اجرای احکامی که از جایی دیگر صادر می‌شد می‌پرداختند.

اتفاقاتی که در چند سال اخیر برای استقلال رخ داد و در بزنگاه‌های مهم ضررهای جبران ناپذیری به این باشگاه وارد کرد، مقصران اصلی آن بر گردن مدیران وقت بوده، همان‌هایی که با ظاهر دوست و در نقش دلسوز برای استقلال، در سعادت آباد آفتابی شدند و پایشان به اتاق مدیریت این باشگاه رسید اما با گذشت زمان روشن شد که نه تنها برای کمک یا خدمت به این جایگاه نرسیده‌اند، بلکه جز منافع شخصی هدف دیگری پشت آن انتصابات نبوده است که مدیر فعلی استقلال هم در حال حاضر آخرین آن محسوب می‌شود.

شرایط امروز استقلال به مدیران اینچنینی احتیاج ندارد و با این روش تنها نابودی باشگاه سریع تر اتفاق می‌افتد. با بیانیه‌های پوپولیستی که هدف آن یک چیز است اما بازخورد هواداران چیزی دیگر، گره‌ای از مشکل باز نمی‌شود. در واقع باید اینطور بیان کرد که استقلال با مدیر مطیع و مستمع ناچار به دست و پا زدن در شرایطی خواهد بود که همین دست افراد عامل به وجود آمدن آن هستند و مدت‌ها است به یک چرخه معیوب و بی انتها تبدیل شده و هر روز که می‌گذرد، خارج شدن از این دور باطل سخت‌تر می‌شود.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10177

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها