تکلیف خطیر با هواداران مشخص شد

هواداران استقلال از عملکرد علی خطیر رضایت ندارند.

به گزارش دبل استار، علی خطیر آخرین مدیرعاملی بود که بعد از تعداد زیاد مدیرانی که این چند ساله به استقلال آماده و رفته اند، با میدان داری قربانزاده رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی بعنوان شاگرد اول او به عنوان مدیریت باشگاه استقلال رسید.

خطیر قبلا هم بعنوان مدیریت ورزشی باشگاه استقلال در زمان فتحی و در حالی که تیم در کورس قهرمانی بود، شفر را در سه هفته پایانی اخراج و فصل بعد سرمربی که خود با او مذاکره کرده بود، یعنی استراماچونی را به استقلال آورد.

وقتی وی بعنوان مدیریت باشگاه استقلال انتخاب شد، اکثر کسانی که با روحیات خطیر آشنا بودند، می دانستند که او با سرمربی استقلال و جواد نکونام دچار چالش خواهد شد.

خطیر تا اینجای کار هر کاری که سرمربی اعلام کرده و هر بازیکنی که نکونام معرفی کرده، او با جمله اینکه مشکل بودجه داریم و سقف قرارداد را رد کرده ایم، خریداری نکرده است و سنگ بزرگی در راه موفقیت سرمربی استقلال انداخته است. از نگاه بسیاری از هواداران خطیر تا بدین جای کار فقط بعنوان سرعت گیر جواد نکونام و تیم فنی استقلال عمل کرده است.

علی خطیر انگار از مدیران پیشین درس نگرفته است که چند مدیرعامل که در جهت خلاف باشگاه استقلال حرکت کرده اند با شعار حیاکن و رها کن هواداران استقلال مواجه شده اند و در نهایت با چشم گریان استقلال را ترک کرده اند.
خطیر باید بداند که این تیم متعلق به هواداران بوده و اگر مدیری بخواهد در کار سرمربی استقلال دخالت کند و هواداران را نقطه جوش برساند، بزودی به جمع مدیران اخراجی و بدنام در نزد هواداران به استقلال اضافه می شوند.

آقای خطیر شما با دلیل اینکه با رد کردن سقف بودجه نتوانسته اید بازیکن جدید بخرید، اما درباره بازیکنانی مانند مهری، حامدی فر و حتی آریا برزگر و خالدآبادی چه جوابی به هواداران دارید؟
آریا برزگر که به نساجی رفت و بنظر باید منتظر بقیه خریدها هم باشیم که بخاطر لج بازی شما با کادرفنی با تیم دیگر قرارداد ببندند، هم باشیم تا هواداران استقلال بعنوان اولین تیمی که مدیریتش توانایی خرید ۲۰درصد از لیست سرمربی تیم در فصل نقل‌وانتقالاتی هم در این فصل باشند، ندارند.
اقای خطیر ۸شهریورماه مهلت نقل وانتقالات تمام می شود. شما اکنون در دو ماهی که مدیر عامل استقلال هستید، باید به این سوالات هواداران پاسخ دهید. اسپانسر باشگاه کیست ؟چقدر با اسپانسر در هر سال یا ماه قرارداد بسته اید و چقدر دریافتی داشته اید؟ کدوم بازیکن را در این دو ماه خریداری کرده و این که چند زمین تمرین مناسب برای تیم مهیا کرده اید؟ مربی اسپانیایی مورد نظر نکونام چرا جذب نشد؟ کدام بدهی باشگاه رو پرداخت کرده اید؟

آقای خطیر شما به اندازه ضعیف ترین مدیریت قبل از خود که او هم در نقل‌وانتقالات لااقل موفق بود، با نگرفتن بازیکن و چوب لای چرخ جواد نکونام و در یک کلمه هواداران گذاشته و روی مدیریت پیشین را هم سفید کرده اید.

هواداران استقلال اکنون دیگر تکلیف خود را با مدیریت وقت استقلال می دانید که چگونه با کارهایش به دشمنی با سرمربی و در نهایت تیم برخاسته و همه هواداران می دانیم که هدف او نتیجه نگرفتن استقلال و شاید گرفتن بدترین نتایج تاریخ باشگاه استقلال با این کادرفنی بوده باشد که خدا را شکر این تیم تاکنون اجازه خوشحالی به این گروه که برای ناکامی استقلال همه کار کرده اند، نداده است.

هواداران استقلال باید بیشتر از همیشه آگاه و چشم و گوششان باز باشد و فقط از تیم و جواد نکونام و بازیکنان حمایت کنند و نکته مهم‌تر اینکه هواداران باید با “اتحاد” و حمایت قاطع از مجموع فنی و بازیکنان تا روز آخر و فارغ از هر نتیجه ای در کنار آنها بمانند و اجازه ندهند که این افراد تیشه به ریشه باشگاه بزرگ استقلال بزنند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10062

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها