بحران در اردوی قرمزها؛

درویش به دنبال جایگزین یحیی

آن چیزی که اکنون در تیم پرسپولیس دیده می‌شود اختلاف علنی و غیر قابل انکار مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم است.

به گزارش دبل استار، پس از شکست یک بر صفر شاگردان گل محمدی در برابر سپاهان به یکباره وضعیت آشفته ای که عوامل این تیم آن را مخفی کرده بودند علنی شد و همه از جو متشنج این تیم آگاه شدند.

آن چیزی که اکنون در تیم قرمزها دیده می‌شود اختلاف علنی و غیر قابل انکار مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم است، گل محمدی که در این چند سال هر چیز را که اراده کرده است برای او فراهم کرده‌اند حالا به نظر می‌رسد خواسته‌های نامعقولی را از مدیریت دارد تا جایی که حتی استعفاهای دروغین او نیز جوابگو نبوده است.

حالا که این بحران و اختلاف‌ها علنی شده است دیگر حتی رسانه‌های مایل به تیم قرمز نمی‌توانند وضعیت آشفته این تیم را بپوشانند حالا کار به جایی رسیده است که مدیریت پیروزی تنها به دنبال اعلام رسمی استعفای گل محمدی است تا جانشین آن را معرفی کند.

بدون شک آن چیزی که باعث رسیدن بحران به پرسپولیس شده است حمایت‌های فصل‌های گذشته از این تیم بوده که به نظر می‌رسد اکنون دیگر از این حمایت‌ها خبری نیست باید دید وضعیت آشفته این تیم تا کجا پیش خواهد رفت و جایگزین گل محمدی به این تیم خواهد آمد یا قهرهای سرمربی سرخ ها جواب می‌دهد و او همچنان هدایت قرمزها را بر عهده خواهد داشت اما آن چیزی که مشخص است بحران در اردوی قرمزها است که به هیچ عنوان نمی‌ شود آن را کتمان کرد.

یکی از عواملی که می‌تواند در بی توجهی مدیریت به قهرهای گل محمدی تاثیرگذار باشد این است که مدیریت باشگاه از وضعیت فنی تیم راضی نیست و به شدت دنبال این است تا این وضع تغییر کند.

به نظر می‌رسد آن چیزی که مشخص است این است که اگر بحران در پیروزی به همین منوال پیش برود بدون شک از میان کادر فنی و مدیریت باید تنها یکی در این تیم باقی بماند باید دید این روند تا کجا پیش خواهد رفت.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12259

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها