قدرتی که قانون را بلعید!

رأی امروز کمیته استیناف مصداق بارز قانون شکنی و توهین به روح عدالت است.

به گزارش دبل استار، فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف یک بار دیگر ثابت کرد در فوتبال ایران، قانون مانند تار عنکبوتی است که فقط پشه‌های ریز را شکار می کند و توانایی برخورد با صاحبان قدرت را ندارد.

کمیته استیناف در یک بیانیه کوتاه و مضحک، دلیل بازگرداندن امتیازات تیم‌های متخلف را این‌گونه بیان کرده که نتایج باید در داخل زمین رقم بخورد. آقایان اگر قرار است نتایج درون زمین رقم بخورد چرا امتیازات کسر شده شمس آذر را برنگرداندید؟ چون این تیم از لابی و قدرت کافی برخوردار نبود این کار را نکردید؟ اگر قرار است هر تیمی تخلف کند و بگوید نتایج باید درون زمین رقم بخورد که سنگ روی سنگ بند نمی شود، این چه دلیل خنده داری است که برای قانون شکنی خود مطرح کرده اید؟ این رأی شما مصداق بارز قانون شکنی و توهین به روح عدالت است. رأی نابه جای شما اندک امید باقی مانده به عدالت در این فوتبال را نیز نابود کرد.

لقب «جنگل» که ریکاردو ساپینتو فصل گذشته به لیگ ایران داد، قطعا توهین به جنگل بود، آقای ساپینتو اینجا چیزی فراتر از جنگل است. جایی که سرمربی پرسپولیس دست روی هر بازیکنی بگذارد توسط مدیریت این تیم بدون توجه به سقف بودجه تیم جذب می شود و هیچ اتفاقی نمی افتد، از جنگل هم فراتر است. فقط در لیگ بی در و پیکر ایران است که قانون شکن‌ترین تیم لیگ، با خرید دو جین ستاره ترکیبش را تقویت می‌کند و با جارو کردن بازار نقل و انتقالات رقبای خود را تضعیف می‌نماید اما با هیچ مجازاتی روبرو نمی شود و به عنوان پاداش صدر جدول را نیز دو دستی تقدیمش می کنند. این قانون شکنی آشکار کمیته استیناف تنها یک پیام را به اهالی فوتبال می رساند و آن هم این است که اینجا چیزی فراتر از جنگل است.

در این میان تنها چیزی که سهم هواداران استقلال شد، چند ماه حسرت و جنگ اعصاب با مدیرانی بود که ادعا داشتند قانون را رعایت کرده‌اند و بدون شک با تیم‌های متخلف برخورد خواهد شد. آقایان مدیر! این بود همان برخوردی که وعده‌اش را داده بودید؟

مدیران باشگاه استقلال آگاه باشند که صبر هواداران سر آمده و دیگر بهانه‌های واهی شما را جهت عدم تقویت تیم قبول نخواهند کرد. تیم جواد نکونام باید در نیم فصل به بهترین شکل تقویت شود، چرا که با این رأی، دیگر نه هواداران و نه کادرفنی، هرگز تحمل و توانایی ادامه دادن با بازیکنان متوسط را نخواهند داشت. همانطور که تیم‌های قانون شکن بدون ترس و واهمه تیم خود را تقویت کردند و آخر سر هیچ اتفاقی نیفتاد، استقلال هم باید خود را تقویت کند تا در ادامه فصل توانایی رقابت با حریفان تا دندان مسلح را داشته باشد. حریفانی که ثابت شد در درون و بیرون زمین چقدر حمایت می‌شوند و هر چقدر خلاف کنند نیز کسی جرأت جریمه کردن آن‌ها را ندارد.

آقای خطیر! چند ماه قبل در برنامه زنده تلویزیونی ادعا کردید که اگر امتیازات کسر شده سپاهان و پرسپولیس برگردد سقف را زیر پا گذاشته و تیم را تقویت می کنید، پس از همین امشب به فکر تقویت تیم بدون توجه به سقفی باشید که تیم‌های فراقانونی آن را شکافته و هیچ برخوردی نیز با آن ها نشد.

آقایان مدیر‌! خواسته هواداران استقلال خرید بازیکنان مدنظر جواد نکونام و تقویت تیم بدون توجه به قوانین خنده‌دار فدراسیون و سازمان لیگ است، فکرش را هم نکنید که اینبار هواداران از خواسته خود کوتاه بیایند.

نویسنده خبر : مجتبی احسانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13249

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها