جمشیدیان در گفتگو با دبل استار:

استقلال تنهای تنهای تنها است

بازیکن اسبق استقلال و سپاهان درباره شرایط متفاوت این دو تیم در فصل جاری صحبت کرد.

به گزارش دبل استار، استقلال و سپاهان درحالی یکی از مهمترین بازی های هفته سوم را برگزار خواهند کرد که از دو بازی خود توانسته اند شش امتیاز کسب کنند البته که دو تیم از لحاظ مهره شرایط برابری ندارند و به اعتقاد بسیاری از استقلالی ها عیار استقلال مدل جواد نکونام در این بازی مشخص خواهد شد در همین رابطه احمد جمشیدیان که سابقه بازی در هر دوتیم را دارد به خبرنگار ما گفت: با توجه به بودجه فوق‌العاده خوب و عالی سپاهان و مدیریت بی نقص محمدرضا ساکت در مقابل مدیران استقلال استقلال این دو تیم اصلا در شرایط برابری قرار ندارند.

او در همین رابطه افزود: با توجه به اینکه مدیریت باشگاه سپاهان از نظر برنامه ریزی عالی عملکرده است وپیش فصل منظم و با برنامه ایی را برگزار کردند و هیچ بعید نیست برنامه نیم فصل تیم خود را از همین الان آماده کرده باشند، درحالی که استقلال فعلی با این مدیریت شاید هنوز از برنامه تمرینی های دو هفته پیش روی خود هم با خبر نباشد و نقل وانتقالات بسیار ضعیفی نیز داشته اند.

وی در این باره که برخی هواداران و پیشکسوتان استقلال معتقدند تیم در حال حاضر شرایط بسیار نگران کننده‌ای دارد، عنوان کرد: واقعیت این است که اوضاع استقلال جالب نیست و با معیارهای استاندارد فاصله زیادی دارد. مثل خروج بازیکن مازاد که با توجه به عدم توانایی جذب بازیکن توسط مدیریت این تیم اکثر آنها دوباره به استقلال بازگشتند.

جمشیدیان درباره بازگشت نکونام به استقلال گفت: جواد نکونام در یکی از بدترین دوره های استقلال در ادوار لیگ برتر و در یکی از بدترین زمان ها سرمربی گری استقلال رو بر عهده گرفت. با توجه به حضور با انگیزه جواد در این فصل فکر میکنم جواد راه بسیار سختی را پیش رو دارد. استقلال هیچکس را پشت خودش ندارد.

جمشیدیان درباره مشکلات باشگاه استقلال تاکید کرد: استقلال نه هیئت مدیره و نه اسپانسر و نه بودجه مناسبی در اختیار دارد. ضربه ای آخری که فدارسیون به این تیم در قالب سقف بودجه زد نشان داد استقلال هیچ پشتوانه ایی ندارد، حتی هوادار استقلال را هم از این تیم دور کردند و بازی های استقلال را بدون تماشگر برگزار می‌کنند. در این شرایط رقابت با تیم های دیگر واقعا سخت است اما من معتقد هستم بعضی اوقات این سختی ها و مشکلات باعث می شود شما تیم منسجم تری داشته باشید و مطمئنا همه امید جواد به حفظ همین انسجام است.

جمشیدیان درباره نتایج استقلال و دو تیم مدعی دیگر اینطور نظر خود را بیان کرد: استقلال درمقابل صنعت نفت بازی قابل دفاعی از خود به نمایش گذاشت اما در مقابل ملوان بازی قابل قبولی از خود بجا نگذاشتند واحساس میکنم با خوش شانسی سه امتیاز را گرفتند. احساس میکنم شرایط دو رقیب دیگر از استقلال خیلی بهتر است مخصوصا سپاهان که بنظر من مدعی اصلی قهرمانی است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10056

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها