تلاش زبیر برای عبور از بلانکو با دریبل زیدانی(عکس)

زبیر نیک نفس در تمرین روز گذشته استقلال با یک حرکت تکنیکی در حال عبور از بلانکو بود که این تصویر به ثبت رسید.

به گزارش دبل استار، تمرینات استقلال در فیفادی بطور منظم‌ برگزار شد و استقلال در این مدت که بازیهای ملی در حال انجام شدن بود، برای آمادگی بیشتر و مصاف با تیم قدرتمند ذوب‌آهن، یک بازی تدارکاتی هم با نفت مسجدسلیمان انجام داد که با یک گل به برتری رسید.

تمرینات استقلال در این فصل با اتفاقاتی که در اول فصل بین هواداران و بعضی افراد غیرموجه افتاد و سروصدای بسیار زیادی در رسانه ها و فضای مجازی کرد، دیگر پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

تنها خبرهایی که از تمرینات استقلال از ابتدای فصل بیرون می‌آید، عکس‌ها و گزارش های بسیار کوتاهی است که در صفحات رسمی باشگاه منتشر می‌شود.

در عکسهای منتشر شده در پیج رسمی باشگاه عکسی خاص وجود دارد که زبیر نیک نفس برای رد شدن از گوستاوو بلانکو با استفاده از دریبل زیدانی است و مشخص نیست که آیا زبیر در این امر موفق شده یا نتوانسته از سد این آرژانتینی تکنیکی بگذرد.

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال در دیدار مقابل تراکتور نشان داد که از تکنیک فردی بسیار بالایی برخوردار است و او با یک حرکت انفرادی چند بازیکن تراکتور را هم زمان از پیش رو برداشت.

زیبر انگار خواسته به گوستاوو نشان دهد که استقلال معدن بازیکنان تکنیکی بوده و خواهد بود و زبیر قصد داشته در مقابل حرکت مسی وار گوستاوو در مقابل تراکتور با یک حرکت زیدانی جبران کند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12423

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها