عبور از یک سومِ لیگ با صدرنشینی؛

وقتی هوداران، برگ برنده استقلالِ نکونام شدند

در ماجرای انتخاب سرمربی استقلال باز هم به مانند سال گذشته وقت‌کُشی هایی شد و نزدیک به یک ماه این پروسه به طول انجامید تا در نهایت جواد نکونام برای نخستین بار هدایت استقلال را به بر عهده گیرد.

به گزارش دبل استار، استقلال با از سر گذراندن فصلی پُر التهاب و از دست دادن دو جام قهرمانی لیگ و حذفی، پایان خوبی در انتهای لیگ بیست‌و دوم نداشت. فصلی که اوج حواشی آن در فینال جام حذفی برای استقلال رقم خورد و ریکاردو ساپینتو پرتغالی پس از این اتفاق از سرمربیگری این تیم کنار رود.

زمانی که مسجل شد استقلال باز هم برای یک فصل دیگر، باید با سرمربی جدیدی پا به میادین لیگ برتر بگذارد، شاید تنها انتخاب از بین مربیان داخلی جواد نکونام بود. کسی که در نیم فصل از هدایت فولاد خوزستان کناره‌گیری کرده و در آن مقطع تحت قرارداد تیمی نبود.
از سویی دیگر به نظر می‌رسید که مدیران استقلال در فکر آورن یک مربی خارجی دیگر بودند آن هم در شرایطی که استقلال بدهی‌های فراوانی داشت و به تازگی همکاری خود را با کادرفنی خارجی پایان داده بود. این تصمیم اما کمی جدی پیش رفت و مدیران یک مربی خارجی را برای مذاکره به باشگاه دعوت کردند.

در ماجرای انتخاب سرمربی استقلال باز هم به مانند سال گذشته وقت‌کُشی هایی شد و نزدیک به یک ماه این پروسه به طول انجامید تا در نهایت جواد نکونام برای نخستین بار هدایت استقلال را به بر عهده گیرد.

سرمربیگری نکونام زمانی قطعی شد که هواداران استقلال مُصرانه بر روی انتخاب او تاکید داشتند و این باعث شد تا راه رسیدن نکو به نیمکت آبی کمی هموار شود.

اگرچه جواد نکونام در بدو ورود، با هجوم مشکلات روبرو شد اما با عبور از یک پیش فصل فاجعه‌بار و در اختیار داشتن تیمی ناقص، پا به مسابقات گذاشت و نتایجی را تا هفته دهم به دست آورد که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد و حالا استقلال با ٢٢ امتیاز و فاصله چهار امتیازی با تیم دوم جدول، صدرنشین است.
حالا تا حدی می‌توان هواداران استقلال را برگ برنده‌ای برای نکونام در این فصل دانست.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12234

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها