بیانی: استقلال هر چه ضربه می‌خورد از مدیریت این باشگاه است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت، اگر علی خطیر نمی‌تواند مشکل استقلال را برطرف کند بهتر است نماند و خداحافظی کند.

به گزارش دبل استار، شاهرخ بیانی درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان و دیدار تدارکاتی روز سه‌شنبه مقابل آنگولا اظهار داشت: بازیکنان خط میانی ما به ویژه سامان قدوس خوب بازی کردند. بلغارستان تیم آنچنانی نبود، ولی این دیدارها بهترین فرصت برای تیم ملی است که کادر فنی ترکیب اصلی‌اش را بشناسد. ما خودمان را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنیم، ولی کار خیلی سخت است و امیر قلعه‌نویی هم می‌داند چقدر قهرمانی در آسیا دشوار خواهد بود.

وی افزود: تیم‌های آسیایی مثل ژاپن، عربستان، کره جنوبی و … پیشرفت کرده‌اند. ما باید به مانند ژاپنی‌ها دنبال بازی با کشورهایی مثل آلمان باشیم. در بازی با بلغارستان خوب بودیم، ولی باید با تیمی بازی کنیم که به ما فشار بیاورد. وقتی فشار به تیم ملی وارد نشود محک نمی‌خوریم و کارمان در جام ملت‌های آسیا سخت خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به بازی با تیم ملی با آنگولا تصریح کرد: هر چقدر بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم، خوب است. وقتی سرمربی تغییر می‌کند، تفکرات عوض می‌شود. تفکر قلعه‌نویی با کی‌روش خیلی فرق دارد. امیر دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کند. ایران مهره‌هایی مثل سردار آزمون دارد که به خاطر مصدومیت در این اردو حضور ندارد. البته نفراتی مثل محمد محبی و سامان قدوس خوب بازی می‌کنند. قدوس در گذشته هم نشان داده بود بازیکن قابلی است، ولی کی‌روش از او استفاده نمی‌کرد.

بیانی در ادامه گفت‌وگویش با تسنیم درباره مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال و اظهارات اخیر حجت کریمی و علی خطیر در تلویزیون گفت: استقلال هر چه ضربه می‌خورد از مدیریت این باشگاه است. کریمی را نمی‌شناختم، ولی زمانی که در استقلال بود خوب کار می‌کرد و بازیکنان راضی بودند. او بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده بود و قصد گرفتن اسپانسر داشت، ولی کاری کردند که برود. چرا باید کاری کنند که این اتفاق بیفتد؟! از روزی که علی خطیر آمده فقط حرف زده است. متأسفانه نه اسپانسری گرفته و نه مشکلی را حل کرده‌اند.

وی با انتقاد از حذف استقلال از آسیا خاطر نشان کرد: تیمی که به آن قشنگی قهرمان لیگ شد در آسیا حضور ندارد! آدم حالش از اتفاقاتی که برای استقلال می‌افتد، به‌هم می‌خورد. خطیر نه اسپانسر گرفته و نه کاری کرده است. او چرا آمد؟ آقای قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی متن پیامک‌هایش منتشر شد که چطور به حجت کریمی می‌گوید حق ندارید علیرضا بیرانوند را بگیرید. کریمی وقتی دید این افراد اجازه کار نمی‌دهند پیش خودش گفت مگر دیوانه‌ام اینجا بمانم و حرف بخورم. این همه زحمت کشید، ولی جلوی او را گرفتند. آقای خطیر! اگر نمی‌توانی زمان را نکُش و از استقلال برو. لطفاً به تلویزیون نرو و حرف‌های تکراری نزن. تیم پول می‌خواهد، بازیکن تا چه زمانی باید مجانی بازی کند؟ اگر نمی‌توانی خداحافظی کن و برو. بازیکنان استقلال گناه دارند. نه بازیکنی گرفتید و نه مشکلی حل کردید. به چه دلیلی مانده‌اید؟

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10646

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها