لزوم حضور سامره در استقلال 

با باز شدن مشکل بین سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال علی سامره در بازی مقابل مس در کنار نیمکت استقلال حضور خواهد داشت.

به گزارش دبل استار ،استقلال شنبه ۱۵ مهرماه به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و خبر مهمی که در تعطیلات لیگ برتر بیشتر از هر خبری به چشم آمد، آشتی سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال با حضور پیشکسوتان بزرگ باشگاه استقلال بود.این آشتی باعث بازگشت آرامش به باشگاه و مجموعه فنی استقلال شد.

در مدتی که بازی‌های لیگ تعطیل شده بود،خبری مبنی بر عدم حضور علی سامره در تمرینات استقلال منتشر شد که گفته شد که علی سامره از سوی سرمربی به تیم راه داده نشده است. علی سامره اما هیچوقت هیچ مصاحبه ای انجام نداد و با سکوت خود آرامش را به استقلال تزریق کرد و استقلال در سکوت خبری به تمرینات خود ادامه داد.

به هرحال با بازی استقلال و مس رفسنجان مشخص خواهد شد که آیا علی سامره به نیمکت استقلال بازخواهد گشت یا خیر که بنظر با حل شدن مشکلات بین سرمربی و مدیریت باشگاه این مشکل نیز حل شود و در اولین بازی بعد از یکماه و نیم تعطیلی بازیها علی سامره در کنار نیمکت استقلال حضور خواهد داشت.

سامره نشان داده که در این مدت انسانی آرام و بافکر می باشد که هدف اولیه او آرامش تیم استقلال می باشد و همیشه آرامش یک تیم به اتحاد بین کادرفنی، مدیریت و سرپرست باشگاه بر می گردد و آرامش استقلال نیز در گرو این اتحاد خواهد بود. سامره نقطه اتصال بین جواد نکونام و مدیریت باشگاه استقلال می باشد و حضور یک سرپرست که از بازیکنان خوشنام استقلال می باشد از جمله مواردی است که همواره هواداران استقلال خواستار آن می باشند.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11222

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها